14:16
מוט חשפנות

חשפן או רקדן אקזוטי הוא אדם שעיסוקו כרוך בביצוע חשפנות במקום בילוי ציבורי למבוגרים כגון מועדון חשפנות.

חשפניות מספקות בידור ורענון על ידי הפשטה, חלקית או מלאה, בתמורה לכסף. במקומות מסוימים, אנשים שמתפשטים ידועים בתור רקדנים אקזוטיים.

חשפניות משתמשות באביזרים שונים כדי לבדר את הקהל שלהם, כולל מוטות ריקוד, ריקודי ברכיים ואפילו "שירות בקבוקים". את הריקוד על עמוד אפשר לעשות עם או בלי בגדים.

נוהגים להפשיט למטרות אירוח חשופות חזה מקורו בארה"ב בסוף המאה ה-19, שם הוא הפך פופולרי בקרנבלים נודדים וירידים.

המונח "חשפן" תועד לראשונה בשנת 1938 כאשר הוא שימש לתיאור אישה שהפשיטה את בגדיה תוך כדי בידור על הבמה של תיאטרון או מועדון לילה.

המילה "חשפן" היא שם עצם נפוץ ונמצאת בשימוש לפחות משנות ה-30 של המאה ה-19. בשנים האחרונות יותר, המילה שימשה גם כשם תואר, כמו ב"מוט חשפנית".

חשפן או רקדן אקזוטי הוא אדם שעיסוקו כרוך בביצוע חשפנות במקום בילוי ציבורי למבוגרים כגון מועדון חשפנות. רקדנים אקזוטיים הם בדרך כלל רקדנים מנוסים ומיומנים המשלבים ריקוד ותלבושות כדי לבדר פטרונים משני המינים על ידי הדמיית עוררות מינית או עיסוק בפעילות מינית ממשית.

חשפנית (המכונה גם חשפנית או חשפנית) היא אדם שעיסוקו כרוך בביצוע חשפנות במקום בילוי ציבורי למבוגרים כגון מועדון חשפנות.

ניתן להתקשר לחשפניות להופעות במסיבות או באירועים פרטיים אחרים. חשפניות הן בדרך כלל מיומנות גבוהה באמנות הפיתוי והאטרקטיביות הפיזית ועובדות במועדוני חשפנות, ברים, פאבים, פסטיבלי מוזיקה ומועדוני ג'נטלמנים (כולל אלו המזדהים כגברים).

המונח "חשפן" מקורו בנוהג של מופעי וודוויל מוקדמים שהיו פושטים את הגרביים שלהם כדי למנוע מהבגדים שלהם להירטב כשהם מופיעים על הבמה. דירה דיסקרטית בירושלים

Просмотров: 56 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar