20:56
העיסוי הטוב ביותר

חלק זה מוקדש רק למילת מפתח אחת "עיסוי". אחד הסוגים הפופולריים ביותר הם עיסויים שוודיים.

התרבות שלנו אובססיבית לרחצה ולכביסה באופן כללי, אבל האם לעתים קרובות אנו מקדישים מספיק תשומת לב לעיסוי הטוב ביותר עבור השרירים שלנו?

אנחנו סובלים מתרבות שהיא תמיד בתנועה, מה שמוביל לשחיקה לא רק של הגוף אלא גם לזירות נפשיות ורגשיות חשובות מאוד. ביצירה זו, אני מתכנן להתמקד במיוחד בעיסוי עצמי.

חשוב לדאוג לעצמך באמצעות הרפיה כי זה יעזור:

אנחנו לא יוצרים רשימה סופית של הכלים הטובים ביותר, אלא רשימה של דעות של אנשים.

בתגובה לשאלה "מהי טכניקת העיסוי הטובה ביותר?", ענה אדם אחד "עשה זאת ביושרה ובסבלנות, כפי שמלמדים בעיסוי שוודי"; עבור אדם אחר, "צ'י גונג עושה הרבה יותר מאשר לתת לך עיסוי."

הבא היה טיפול רולפינג: "זה עזר למנהיגים עסקיים לשפר את הצלחתם על ידי שחרור רקמת חיבור."

שיטה מועדפת בקרב יוגים: Drishti-Malasana או Swan Salutation, "מכלב כלפי מטה ועד לכריעה עם החזרה"

ההיסטוריה העתיקה של העיסוי עומדת כאחת השיטות הטיפוליות העתיקות ביותר שעברו רשמי. מטפלים בעיסוי מיישמים טיפול מעשי, לרוב בשילוב עם תרגילי יוגה תנועה ותרגילי נשימה, על לקוחותיהם, על מנת שיוכלו לתקן מצבים גופניים או נפשיים שונים.

אין ראיות סופיות המראות מה הייתה המטרה המקורית של העיסוי. אבל יש הרבה אנשים שחושבים שהוא פותח במקור על סמך מיזוג של טאואיזם ושיטות מדיטטיביות מזרחיות אחרות מרחבי אסיה. בשנים האחרונות, עיסוי שימש למטרות פיזיותרפיה בצרפת, בריטניה וצפון אמריקה במשך יותר ממאה שנים, אך לאחרונה, הוא הפך לפופולרי בחלקים רבים של אפריקה, דרום אמריקה ואסיה.

עיסוי רגיל ידוע כבעל מספר יתרונות. עיסויים יכולים לעזור עם פיזיותרפיה, ירידה בכאב ובקצב הלב, שיפור בשינה ובמצב הרוח, כמו גם בשיפור תפקוד מערכת החיסון.

כולנו שמענו את הרעיון ש"העיסוי הטוב ביותר הוא זה שבאמת תעשה". לאלו שמפסיקים עם זמן ממושך בישיבה על הספה, יש לשפשף בחצי לב עם האחר המשמעותי שלך מדי פעם או לרכוב על אופניים במשך רוב היום מבלי לגעת במושב האופניים שלך כדי לקבל קצת הקלה מכאבי גב ונוקשות שרירים, מאמר זה עשוי לספק קצת הקלה מאשמה.

תוהים מה הופך עיסוי מסוים לטוב ביותר? אם אתה חושב שהעיסוי הטוב ביותר מבוסס על קרבה לבית שלך, ייתכן שההתאמה הזו לא תגזור אותו. אותו דבר לגבי מספר ביקורות או מחיר. אתה צריך להבין כמה דברים לפני שאתה מתחיל לחפש. https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Jerusalem.php

אפשר לומר שהשוואת ההתאמות הפוטנציאליות הטובות ביותר תוך שימוש בסטנדרטים מבוססים היא צעד ראשון ממש טוב. כך נתקלנו בצורי קומי והרגשנו שאנחנו צריכים לחלוק אותו איתכם כי בכל הנוגע לבחירת העיסוי הטוב ביותר, זה מצריך התייחסות רצינית!

Просмотров: 52 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar