06:56
טיפים לפסיכולוג על איך לספק אדם במיטה

הגברות המעוניינות בשאלה נקבעים על ידי שמות מבטיחים: "5 דרכים לעשות גבר נחמד", "18 צעדים מ" עוף "לכוהנת האהבה", "לעשות אדם מאושר במיטה: טיפים פשוטים".

התוכן של המאמר

1 פשטות מורכבת 2 אהבה למין 3 אורגזמה לא יקרה הרבה 4 גע במיומנות 5 הוסף perchinchi 6 אור באולפן 7 פשתן ופטיש 8 חיוך לעתים קרובות יותר 9 להאריך הנאה 10 יוזמה נוספת 11 הוא חובה 12 מהלך

קורסי עיסוי ארוטי, אימון מקוון עבור הפשטה יפה סטריפטיז בבית היבטים וטכניקה של גרון מציצה מגורו. Borshi מבשלים פעם אחרת לא לשלוט בכל דבר! כל המעמדות הועברו, הגורואים ממוקם, והשאלה "איך ללטף אדם במיטה" איך עוד בוער? אולי הכל לא כל כך פשוט וגברים רוצים משהו יותר מכל הליי, אקזוטי.

פשטות מורכבת

כל רק א איסוף בכבדות. כיצד להתבטא כדי לספק את האיש במיטה לא צריך למד לתפוס תנוחות מקאמה סוטרה, אתה לא צריך להתקין עמוד בחדר השינה ספין על זה, כך שהאיש יסיים מן הריקוד הראשון, לא צריך, לשים את זה בעדינות, רץ פנימה סקס חנות מחוך ונעליים על עקב פזיז. כל זה יכול באופן טבעי השתמש אך כרצונו.

ויקטוריה Fomanaexpertdorter Sexologist של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית.

אהבה למין 2

לא הרבה מי יודע מה זה היה משוכנע במאה התשע עשרה כי הגברת במיטה חייב לסבול, שותק, אם אפשר, לא לזוז. כמה נשים עדיין נקבוביות משוכנעות כי הם מספיקים להופיע במיטה, ואז האיש עצמו יהיה לשבור למטה.

באופן כללי, השאלה "איך לספק גבר במיטה?»זה לא ינהל מאשר הגברת היא האיכות העיקרית - אהבה כנה למין. הכל כבר זמן רב ידוע כי זה מה גברים באים באקסטזה מלאה ולקבל הנאה אמיתית. שירותי ליווי

אורגזמה לא אומר הרבה כל כך הרבה

כאשר בסוף המאה התשע-עשרה פתחה את אורגזמה של הנשים, זו היתה מכה לנפש הבנים גְבֶרֶת. הגברת הדהים! התברר כי ניתן לקבל ממין הנאה. זה ברור, הפך במהלך אורגזמה בחיה הפראית של בילה, צועק נושבת היא נורמלית. אין זכות לפנים ולשימור הפנים, בערך נימוסים בכלל, לשים את זה בעדינות, לא לקרוא.

גברים מיד רצה גברת עם אורגזמה ורוצה קודם לכן. אם הגברים בחרו, אילו פונקציות מוסיפות לאורגניזם של הנשים, הם היו נבחרים בין השאר התראה נשלפת כדי להשיג את השיא. בזמן אורגזמה הנשים מתלקחות ומבהיקות רצועות צבעוניות, קול זיקוקין מלאכת יד סוערים, ועל המצח נראה להבהב את הכיתוב "בינגו!-. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי תנודות בהחלט לא הגן על עצמו, טוב, בסדר שוב.

לכן, הכי הרבה הנאה רגילה שעשויים להיות הגברת להעביר גבר - כל שלו הצג כדי להראות איך זה נחמד. עדיף לעשות בלי אזור תיאטרלי - חושניות היא 100% מספיק.

גע במיומנות 4

מלטס אוראלי - זה מה שאדם אחד לא יסרב. אפילו חברה שלו Mitinet קשה פעמיים וזה לשים על התלהבות. ראוי לציין כי מיומנות מגיע עם ניסיון ועניין זה בעקרון מסוים. הרבה תרגול. יש כמה חוקי הלוויה:

חבר הוא לא צינור קוקטייל, אתה לא צריך לקחת ראש בפי למצוץ כי יש כוח; להתמקד רק על הדף ולשכוח, העובדה כי הבסיס הוא טעות גדולה; עדיף להשתמש בשפה והידיים מאשר שפתיים זולות כדי לתאר את הדגים, איך העבודה הבליעה מתחילה.

כולם כפי שהוזכרו להיות לידי ביטוי, אחרים ניואנסים צריך גם להיות ledming תחת שליטה של ​​שותף או רגילים לאדונים (כרגע באינטרנט, כפי שכולם יודעים, הרבה אנשים מוכנים לחלוק את התגליות באזור זה).

גברים כמו כאשר נצנצים לא רק זין. בהחלט, ראוי להזכיר כי יש להם חלקים רבים אחרים של הגוף, אשר אתה צריך ואתה יכול, לשים את זה בעדינות, ללטף את השפתיים, הלשון, ולפעמים אפילו ננשך בעדינות. לדוגמה, פטמות, אוזן Uhmia, צוואר. איך לא פרדוקסלי, כמעט כל הגברים מרגש כאשר בן זוג הוא שפתיים יונה ושפה לא רק איברי המין, ו אצבעות. לכן, נראה כי הוא מרוכז במקום אחד ולנשק אותו לחור אין צורך.

הוסף perchinos5

אסר את הפרי הוא מתוק במיוחד, אבל כאן, באופן כללי, לא כולם רוצים לחוות את זה. לא לכל אחד הוא לא סודי, זה אבל אתה לא צריך לרוץ להתלונן פסיכיאטר או מיליציה על אדם שהציע לחוות את המין האחורי, צעצועים מהחנות לכולם נמס, מבוגרים, ריסים או אזיקים. הבנה ופשרות - זו העובדה שאתה יכול לעשות חיי מין, כמו רבים באים לידי ביטוי, עשירים ולתת הזדמנות לעשות גבר נחמד במהלך סקס עד 100%.

מותג I בוז שלך נבחר אחד, איך להתבטא, פנטזיות כאלה גם טיפשים.

שירותי ליווי בישראל משולמים. שוב ושוב, הקונים הם צעירים צעירים, זה שהם מבקשים להסתכל בהצלחה בחופשה, לוקח ידית עם גברת בהירה. רווח זה מספיק כדי לכסות לחלוטין את עצמך כל הדרוש.

אולי העובדה כי כאמור Man: "שתי דקות ב MGL מתחת לשמיכה וללא צליל אחד - זה סְטִיָה. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי כל דבר אחר הוא נורמלי. ". באמת, אז אתה צריך לפחות ניסיון, כדי לומר מאוחר יותר כי זה בהחלט לא מתאים.

מה, בסופו של דבר, לעשות במקום לאדם לא אומר שום דבר על הרצונות שלו? יצטרך לקחת את היוזמה הידיים שלו. לפחות איזה בחור בחלומות סודיים, כך שאהבה אתגרים אותו למיטה עם אזיקים ועשתה משהו לא בסדר, תהיה זו מציצה נלהבת, מענה או סטריפטיז מפתה. לא עבור כל אחד לא סודי מה להפעיל פנטזיה! להיות נמרה אמיתית במיטה. כמובן, כולנו יודעים היטב את מה שאתה להבין מה האיש של האיש חלומות במונחים של סקס, לגלם אותו לחיים. לעשות חידוש לחיי מין ולשמח אחד את השני!

ולא האיש אין, כמו רבים חושבים, פנטזיות מיניות, אז אירועים עשויים להיות מספר:

נבחרתו של אלת המין האמיתית; אין לו דמיון; הוא גם מפחד להודות כי כל דבר בחלומות שלו עשה כל דבר עם כל חברה שלו, אבל כמה לחשוב על, החיים האמיתיים מבולבלים.

עם כזה מסגרות לפעול רק כפי שאנו מבטאים, "טיפול הלם". של כמה מתבטאים, ארסנל ענק, אשר אתה יכול להשתנות איך אנחנו רגילים לקרוא, החיים סקסי נבחר על ידי האפשרויות. האיש הוא לשים לפני העובדה. ראוי לציין כי בדרך כלל אף אחד, זה הופך, מתלונן, אבל גם מרים יוזמה.

אור ב- Studio6

על העובדה האיש אוהב את עיניו, אומר כל הזמן וזה כמעט תמיד, אֶמֶת. אנשים צעירים הם עוד תמונות חזותיות מאשר מישוש או אפקטים קוליים. לכן, להשאיר את הכלול, בסופו של דבר, אור במהלך יחסי מין -רעיון טוב.

כולם יודעים מה להאט את הקרובים זכר "פריקה" ויתן זמן גברת כדי לקבל כל מה שהאיש יהיה שוכב לה לָתֵת. האם פונקציה זו צריכה להיזהר לא בחשאי מאדם שונה הוא אולי מן הבלתי צפוי בכלל, בכלל, כדי להמשיך משהו שקרים. איך ועם כוח אתה צריך למשוך אותך למצוא במהלך איך הנהיג, בעל פה התגייס הסכמה בת זוג.

במיוחד, כאשר הגיע למין כבר לפני סקס - אין פרטנר. אדם במיטה עם נאגיה, כמו רבים באים לידי ביטוי, הגברת מוכנה למין. מה עושה אדם חושב בזה רֶגַע? בדיוק לא על קפלים מיותרים של החברה שלהם.

באופן טבעי, תאורה במיטה כטבלה ניתוח אינה בהכרח מספיק מאג'אן אור לילה. זה טוב מאוד להדגיש מה עוד אתה צריך מאמץ דוחן כדי לסיים לחשוב על איך הגוף סוף סוף נראה במהלך יחסי מין - הוא הורג את כל ההנאה לא רק בגברת, אלא ובאדם.

הלבשה תחתונה ו פטיש 7

יפה תחתונים ופריטים פטיש - זה מה יכול שוב ושוב, בסופו של דבר, לחזק את ההנאה גברים, טוב, נשים מדי. עם פטיש יותר - פחות ברור. מישהו כמו אחות תלבושת, מישהו חלום להיות סומך אהובו Katsyutu (סרבלים הגוף המתאים כפי שזה נראה בעור שני), מישהו מספיק גרבונים ברשת. פחית שאל אדם ישירות או ניסיון לנחש את ההעדפות שלו.

עם פשתן ne הכל כל כך פשוט. לכוון את תשומת הלב לכך שרוב הגברים יש טעם על הלבשה תחתונה כגברת התנהגות של הנוער הראשון. נוח ומפואר - זה לא בכלל מה שאתה צריך, אבל הגדלת תחרה בביצוע אדום-שחור או ורוד רעיל צבעים - הכי הרבה. ואולי אפילו לא צריך לקרוא על מה עדיין בסדר, ולכן יהיו קשתות, ruffles ורדים ביותר מקומות פתאומיים. ולא הגברת תיקח את המיטה בלי להסיר נעליים עקבים - בדרך כלל של אושר. גברת אמיתית תצטרך להתאמן לשנות תנוחות, באופן כללי, לזוז במיטה, כך העקב הגבוה לא יחיל את המקרה פציעות בבעלות עצמי ופציעה.

לעתים קרובות יותר נראה לחייך 8

אחת הדרכים הרגילות ביותר לספק תענוג של גבר, אבל מסיבה כלשהי אני אתן את זה הזמן, לשים את זה בעדינות, משתמש. ובכן, מי אמר כי במהלך יחסי מין זה הכרחי, בסופו של דבר, וו עווית כאב?! כמה נציגי מין מסיביים יכולים להיות מפוחדים ברצינות, כי כדי לשים את זה בעדינות, הם עושים משהו לא כל כך באמת לספק את הגברת האי נוחות פיזית ורוחנית חזקים ביותר.

רגיל החבר 'ה רוצים להיות אבירים, מצילים, כמו רבים באים לידי ביטוי, קוסמים טובים, סדיסטים ואני לא רוצה שוםים (רק על ידי כמה מאיתנו היא ייעוץ, הסכם הדדי כמשחק). אז ממשק ידידותי בצורה של חיוך ועיניים פקוחות רחבות " האור "עדיף להשתמש בתדירות גבוהה יותר.

להאריך 9

גברים כמו כשהגברת היתה מרוצה, נבדקה אורגזמה ושוכבת ללא כוח מ אושר. לכן, למדי הרגשתי שהאיש עומד לסיים, ולנקבה שיאו עדיין רחוק - הסיוע בעיכוב של אורגזמה אינו מונע.

יש יפה הקבלה העיקרית - לא מאוד משיכת ביצים למטה.לאלה אשר קשיים נראו הערכה עצמית בשל כל פגמים של הגוף הוא מצוין חדשות: גברים, כמו רובנו התרגלו לקריאה, בדרך אחרת, זה הפך, לתפוס את הנתונים החיצוניים של הנשים, מאשר פשוט לעשות נשים עצמן. לכוון את תשומת הלב למה הנשים נוטות להיראות לא רק עם המראה, טוב, רק לפרק שלו "חתיכות", אז גברים רואים רק את התמונה הכוללת ולהעריך אותו עם עמדות "כמו - לא אוהב". הם עשויים שלא לשים לב או צלוליטיס ולא שדיים קטנים, ולא פצעונים על התחת, ולא בטן מגעילה מהם בכלל כמו גברת שוכבת איתם במיטה אחת.

בנושא זה עבור עצלות, לא צריך להיות מקום! כמה נשים וגברים לא רוצים להתאמץ ולבסוף לנסות להשתמש בתרופות ומוצרי מין.

טבליות כדי לקחת דוקטורט ללא מטרה, זה בלתי אפשרי באופן מוחלט, אחרת אחרי כמה מעשי מין קסום יכול להיות בסופו של דבר, להישאר עם אימפוטנציה. לא מספיק מי יודע כי בעתיד שותפים קשורים אז לדבר יצטרך להשתמש רק מיומנות יד.

על חומרי סיכה קרמים של הארגולים צריך שיחה נפרדת. כאן מספיק כדי לומר - גברים לא אוהבים אותם, אבל איך, איך אנחנו כל הזמן שאנחנו מדברים, האבירים האמיתיים מוכנים לשימוש למען הנאה, איך להשיג גברת מקסימה. למה לא אהבה? למי יראה את ההרגשה "וורד" אחד החלקים העיקריים של הגוף.

עם זקפה טבעות או לא כל רק. יש לציין כי הוא סוף סוף אדיר קשיים בריאותיים, ממש לפני אובדן של עצורים ו thrombophlebitis.

עוד יוזמה 10

פחית לספק אדם במיטה כמעט כל הנשים הוא על סף טאבו, אם כי לא סטייה. אנחנו מדברים על היוזמה על ידי הגברת. כמובן, כולנו יודעים היטב מה טוב גברים לעתים קרובות לא אכפת להם "זיין" ילדה רעה.

אפילו בחיים הרגילים של הגברת התרגלתי להיות כמו אנשים נהגו להביע, פרח מתון ותועה, שום דבר לא מונע לחוות תפקיד חדש לפחות ערב אחד. כמובן, כולנו מאוד יודעים כי בשביל זה אתה לא צריך הרבה: לפלרטט עם זה נראה אדם, אפילו מזמן החיים יחד כבר עלה על 10-KU, ברור, כמו כולם יודעים, רמזים מוסתרים ב רצון לקיים יחסי מין.

ולא אדם משינויים כאלה נופל לתוך קהות חושים או בעקשנות מתאר אי הבנה של רמזים - אין צורך. צריך לקחת את זה חם! את הטיסה ללא אזהרה ניתן להעביר, כראש, נשיקות נלהבות להעביר את המכנסיים. אוראלי הקדמה עבור ההתחלה יהיה מספיק, ואז איך זה הולך.

זה בהחלט לקרוא

בהכרח לשבח אדם לפני סקס, בתוכה ואחריו. ראוי לציין איזה שבחים חייב להיות כנה ואפילו במקום משהו לא היה לגמרי, אתה יכול להודות למצוא משהו לא רע. יש לציין כי לכן, לשים את זה בעדינות, קול הרגשות שלך ולעודד חנופה הערות צריך להיות הערות.

בכללי, זמן מין, בסופו של דבר, לשתוק כמו פרטיזנים בחקירה - רעיון רע. בתהליך זה המנהל של מאיתנו התרגלו לקריאה, למשא ומתן ולמועצת מילולית. ולא רגשות ורגשות נראה לא זה נראה כמו מאוד - אתה יכול רק לגנוח, לצעוק או אנחה רבה. בסיסי לעשות כך שלשות השותף אין תנודות שהוא עושה הכל ימין. יש צורך לקרוא על נושא המין, ולא לדון בתוכניות לסוף השבוע או הוצאות משותפות

Motion12

אתה גם צריך לזוז, לזוז ובדרך כלל לנסות להשתתף ככל האפשר במה שקורה. אפילו הוא ולא מתעמלים ותרגילים על יומן עבור אותו מקרה כל יום - במין הוא כנראה שוכב לנוח פגז התעמלות.

ליישם מטרות יליד בישראל רק כאשר אתה מודל מדהים מרוסיה. עבודה בישראל מותרה בפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 3500 יורו.

במקום שהאופי של החסד לא נתן ועבר מתנוחה אחת, זה לא יעלה עליו - אתה סוף סוף לא אכפת. ואולי אפילו לא צריך לקרוא כי במין העיקרון הוא לא היופי של זז מעמד אחד למשנהו, אבל התלהבות ותשוקה כנה לספק ונראה לעשות כמה הנאה ככל האפשר.

בְּדֶרֶך כְּלַל חבר 'ה במיטה יש צורך בדיוק איך אנשים משמשים להביע, דברים רגילים, אבל עשה נכון. לכן, לפני המעבר לדמויות פייסר גבוה יותר, אתה צריך לוודא כי ב AZA, המיומנות, כדי לשים את זה בעדינות, אין מקום עבור טעויות גסות.1 עם צריך להסכים, לקבל ולהבין פעם אחת לנצח - סקס נדרש לא רק גברים.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור קשיים בכמה לחשוב על חיי המין.

רוצה לספק גבר במיטה? זה לא קשה כמו שזה נראה! בהחלט לא בהכרח בעלות על מגוון רחב של אפשרויות ומיומנויות של כוהנת האהבה כדי להפוך את האהוב נחמד. כמובן, כולנו יודעים שכל מה שאדם מדבר נדרש - יוזמה ונכונות לבדיקות. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל באופן טבעי את האפשרות הטובה ביותר היא שיחה פרנק רלוונטי הֶסדֵר. אתה יכול להתחיל לקרוא על הרצונות שלך, ושם אתה מסתכל ואדם אוסמאלט. לִפְעָמִים יש עותקים קשים לחלוטין, אשר, כפי שכולם יודעים, יהיה שותק: "הכל מתאים לי".

Просмотров: 881 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar