23:46
סקס אחורי אחורי שלי - הסיפור האמיתי של הנערה

סקס הוא תמיד משהו אינטימי או מוסתר. הוא מנענע את התודעה ופותח גבולות לא ידועים. כולם יודעים על המין האחורי, אבל לא כל אחד יכול לקבל את החוויה הזאת. עם כל זה, בתפיסת עולמי ציבורית בנושא זה, כמות גדולה של מידע לא אמין או פשוט אבסורדי. לכן החלטנו לחלוק את החוויה של ניקול מקאננה. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/

התוכן של המאמר

איך זה היה הראשון 2 כאשר אתה מתחיל לאהוב 3 העצה שלי

בבלוג האישי שלו, האישה סיפרה על איך היא פגשה בפעם הראשונה עם המין שלו האחורי ואהבוהו. וזה מה שהיא יודעת.

אני בטוח כמעט שפתחתי את הפה כל כך בהרחבה, שנראו כמו אדם מבוהל שצופה בתאונת דרכים בהילוך איטי. זה יצא באותו רגע שבו הרגשתי בפעם הראשונה כמו חבר נכנס שלי פי הטבעת. האם אי פעם עשה תמונה של אדוארד מינק "קריק"? כן, רק אני חושב על מה מתואר על זה.

משהו נותן לי רמז כי זה לא היה הניסיון הנעים ביותר בחיי. הכנה למין היתה ארוכה ומאתגרת. הייתי בטוח שהכול נעשה נכון, אבל עם כל זה בראש שלי, הרעיון תמיד השתתף, שאני עוסקת במין אחורי עם פנים סקסיות לגמרי.

כפי שהיה בפעם הראשונה

עם החדירה הראשונה, נרעדתי מכאב, מרגיש מתיחה בחלק של הגוף שלי.

ליישם את המטרות שלך בישראל בקלות, אם אתה ילדה ארוטית מאוקראינה. לעבוד בישראל היום בפנאי. גבירותי של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, ניתן לקבל מ -5,000 דולר לחודש.

נדמה היה לי שעורי יכול להישבר. אבל זה הרגשה במהירות שככה, וזה נעשה קצת יותר נוח לי לקחת 1 ס"מ של חבר שלו. נשענתי על קצה הספה, והברכיים שלי עמדה על השטיח. ואז היא התאספה עם רעיונות והכנה לחוויה חדשה. אני יודע שרבות יבקשו את הכיבוש הרומנטי הזה.

בהתחלה שמתי את ידי על ירכו והסתלקתי כדי להביא אותו אל הטבעת שלו. היד המשיכה להישאר על ירכו כדי שאוכל לדחוף אותו אם הייתי מכאיבה מאוד. לא, אני לא כמה כוכבות מי יודע את כל הטריקים. להיפך, בשל חוסר הניסיון שלהם, רציתי לקבל יותר שליטה על המצב, גם כדי להגן על המוח שלך מפני הפציעה הפסיכו-סיכוי בעתיד.

 "הנקודה החמישית שלי!"- חשבתי על עצמי. אבל זה היה נחוש בדעתו לעשות הכל נכון. הרשעה הוסיף מודעות שאם משהו משתבש, אז אני תמיד יכול רק להגיד לו שהוא סיים. ואחרי מה נוכל לעסוק במין מסורתי. למרבה המזל בשבילי, שום דבר נורא יצא.

ואז הסירה את ידה מרגליו והעביר אותה אל גבה התחתונה, כדי שיוכל להירגע. ברגע אחד, הכאב השתנה ללחץ החזק ביותר. נדמה היה לי שאני לא יכול לקרוא. הבטן שלי היתה כל כך שלמה. כשהייתי נשף רועש, זאת היתה הרגשה שכל האוויר יצא הריאות שלי.

כאשר הטבעת שלי התרחבה - זו היתה ההרגשה המוזרה ביותר שקשה להתרגל. גברים שאינם יכולים להבין מה זה, אני רוצה לומר כי תחושה לחדירה ניתן להשוות עם רגשות כאשר מתיחה פירסינג באמצעות קליבר. בסופו של דבר, הפלישה הראשונה היתה דומה להזרקה חדה ולחץ חזק מאוד.

מערכת העצבים שולחת אותות למוח, בשל מה שמשהו לא בסדר. הכאב הנורא שאתה כבר מחכה, חסר מסיבות בלתי מובנות.

הייתי discouraged חלקה על ידי המוח לעצמי: "זה באמת באמת כמו סקס פוסטר? זה צריך להיות כל כך? גבירותי בפורנו לעשות את זה עם הבעת פנים נאה יותר ממני ... ". לא ידעתי מה לעשות עם רגשות עולים. אבל אני יכול לומר שאתה צריך לשמור על עומק הטבילה תחת שליטה בעומק של היד שלי. באופן ספציפי, זה עזר לנקודה החמישית שלי באותו יום (כמעט) מכאב חמור.

המועצה לכל מי שמחפש רעיונות איך לעשות סקס אחורי יותר נוח, אז זה שווה את זה בלי עזרה של אחרים כדי לשמור על עומק ומהירות תחת שליטה. סקס המשיך במשך כמה דקות ללא הועיל, ואז רק החלטתי לעזור לו להשיג אורגזמה הפה שלי. הוא בא לשיא במהירות, אז הפעם הראשונה היה רע בכל החושים של מילה זו.

ייעוץ רגיל. אם אתה כבר חווה את התחושה יוצאת דופן זו בפעם הראשונה, להירגע. זה נורמלי מאוד, ואיך זה יעבוד, אז את המין האחורי יתחיל להביא לך הנאה בשבילך. אבל אם התהליך הוא באמת לא נוח ומספק רק רגשות מגעילים, אז אתה תמיד יכול לשאול את השותף שלך בלם - אין שום דבר מביש.

כאשר יש לך סקס postsipal, חבר הוא סחוט היטב, למרות כל דבר. בגלל זה סקס זה באמת כמו גברים רבים. זה היה באמת חוויה חמה, והשותף היה אדם כל כך מענג. כל זה רק התחיל אותי, קיבלתי אורגזמה כמה פעמים, ולאחר מכן נרדם.מעתה ואילך, הכיבוש של המין האחורי נעשה הרבה יותר קל. עם הזמן, זה הפך להיות כל כך נעים כי אני כמעט שאלה על זה.

כאשר אתה מתחיל לאהוב 2

הייתי נרגש מאוד, נרגש ועם שותף מנוסה יותר. במקרה, בסופו של דבר בספה דומה. עכשיו היה הרצפה מיוערת (ברכיו המסכנות!). נשענתי לפניו כדי שיוכל להיכנס לטבעת שלי.2 פעמים כדי לעסוק במין האחורי היה הרבה יותר קל. הייתי במצב של שכרות לאחר שתיית שלוש-ארבעה קוקטיילים. עבור חומר סיכה, הצעיר פשוט השתמש ברוק, וזה היה הרבה.

אני חושב הניסיון שלו ואת מבוקרת עצמית מין טוב. הוא החליק לי, וזה היה הרבה יותר נעים להשוות בפעם הראשונה. אני צריך גם לציין כי הבחור הראשון היה זין גדול של חבר, ואת הצעיר הזה היה קצת בינוני יותר בגודל.

התרגשתי מאוד ולא נתנו לי שום דבר איתי.אני יודע שכל גוף הוא באופן אישי, וזה יכול להשפיע על העובדה כי עבור סקס אחורי יותר נעים יותר מאשר לאחרים. אבל אני גם חושב שאנשים רבים משתוטים בפעם הראשונה, במיוחד אם היה להם שותף לא מנוסה. אני כותב כדי לומר לך כי לאורך זמן יהיה קל יותר. נדמה לי שאני עושה משהו אסור, באמצעות הגוף שלי בדרך אחרת, שהיה נעים ומסתורי.

רציתי להשיג שיא, אבל גם ב -2 פעמים השותף לא הביא אותי לאורגזמה מדהימה או משהו כזה. זה היה נהדר. וזה היה עם החלק של הגוף שלי, שבו מעולם לא ניסיתי בעבר. זה היה כל כך חדש ושונה. באופן כללי, אהבתי את זה, אבל לא הייתי בשמים השביעי מאושר.

אינטימיות של הרגע הזה מאוד נרגש אותי. עברתי יותר בניסיון בהצטיינות, אבל, למגרין, לא הונח. רק כשאני שותה אלכוהול, זה הופך להיות קשה לי להשיג אורגזמה. הוא המשיך לנוע בי, לא להצביע על הנכס על רגשותי. הוא היה כל כך חמוד.

כאשר השותף שלי השיג את השיא, אפילו לא הרגשתי כשזה יצא. רק שמעתי אותו נשף רועש. "אתה cumshot?"שאלתי. "הו, כן" - הוא ענה לי. לא יכולתי להאמין כי בפעם הראשונה, מישהו השתמש בנקודה החמישית שלי כדי לסיים. חוויתי גאווה!

הופתעתי, שכן זה היה בדרך כלל כשהייתי עוסקת במין נרתיקי עם בחור, והוא הגיע לי אורגזמה, ואז הרגשתי את האדווה ורועדת את הזין שלו. אבל עכשיו לא הרגשתי שום דבר. המין האחורי לא גרם לי שום רגשות דומים, בקושי רומז על אורגזמה. הוא עזב, ואני הלכתי לישון.

מאוחר יותר בלילה אני אונן, מפנטז על המין האחורי. רעיון זה חזר על עצמו שוב בראש ושוב.

מטרות אישיות בישראל קל, במקרה שאתה ילדה מדהימה בלארוס. עבודה בישראל מותרה בפנאי. בנות מודל מראה הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל אתה יכול להרוויח חודש מ 6600 $.

זה בלתי אפשרי להפריך כי זה יהיה מספיק כדי להיות אי נוחות טובה. אף אחד מהנשים הרבות שאני יודעת לא אמרה שיש לי זמן נהדר. אותו הדבר, הבנות מתפללות לחוויה הראשונה של מין נרתיקי.

התחלתי לרעוד מהתרגשות, שכן הדם שלי היה מלא אדרנלין ותשוקה. הייתי חם. הייתי חם מאוד. זה לא בשביל כולם, אבל בשבילי.

הטיפים שלי 3

נשים רבות פשוט לא רוצה סקס אחורי לא רוצה לקבל הנאה ממנו. זה צריך להיות בחירה אישית. מניסיוני, עם הזמן, הכיבוש של המין האחורי הפך להיות הרבה יותר נחמד, גם גלגול בחלק חיי המין היומיומיים שלי. פשוט לא לשכוח ..

לשמור על שליטה על מהירות ועומק החדירה ללא עזרה של אחרים; בפעם הראשונה זה יהיה מגעיל; בלם או אפילו לא להתחיל אם אתה נבוך בשבילך; לשמור על תקשורת מצפונית ולדון ברגשותיהם; קח שוב, גם אם לא תרגיש שום דבר קדימה; להיות מסוגל להבחין בלחץ וכאב; לעשות מה שנראה נכון.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

סקס אחורי 1 נזכר לא פחות מאשר תהליך של קיפוח של הבתולים. ברוב הנשים, היא קשורה בכאב ועל היציבות הבאה, אשר מעוררת חוסר רצון לעסוק במין אחורי בבואו. אבל פגיעה פסיכולוגית כזו היא למעשה נמנעת אם זה צריך להיות מוכן לתהליך. צריך לשלם מספיק prelude, להשתמש חומר סיכה ומלאי מין צעצועים. אני גם ממליץ להביא שותף לאורגזמה הנרתיק או קליטוריום לפני סקס אחורי - כך יהיה לה גם יותר קל להירגע ולהתכוון לדרך מתאימה.

Просмотров: 414 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar