12:53
שריפת מין סטטיסטיקה. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל תשובות לשאלה מסקרנת

לא היה שום מין בברית המועצות (הנה החסידות המסכנות, לא היה זה קל להם במצב הזה), בכל רחבי העולם הוא היה שם. זה לא סוד לאף אחד, כפי שהוא היה תורם להופעה, כמו אנשים רבים חושבים, תופעה בלתי צפויה כזו כמו סטטיסטיקה מין. גם ראוי תשומת לב של העובדות, כמעט כולם מתעלמים לחלוטין את הסטריאוטיפים בחברה.

התוכן של המאמר

1 מימדים 2 היה לי זוג סולארי (גבירותיי) .. 3 גברים צרפתים וגברות הם הכי סקסי פעיל .. 4 אולי יש את המין האיכותי ביותר? 5 מין כל הזמן מסתיים עם אורגזמה .. 6 אני אף פעם לא מאונן .. 7 סקס א ' 8 ומה בסופו של דבר אומר סטטיסטיקות סקס

לדוגמה, האם מישהו יודע כי בשפיכה הראשונה של spermatozoa, הם עוזבים את "הבית שלהם" במהירות של 45 km / h. עוד עובדות ראויות של חיי סקסי. דירות דיסקרטיות בקריות

המספר הממוצע כפי שאנו מביעים, אנשי קשר מיניים בחייו של אדם - 2580 פעם בשנה, אדם מקדיש מין 23 שעות האיש מוכן מאוד למין ב -9.00 בעוד האיש ישן, "חברו" שלו יש זמן ללכת למצב של נכונות קרב 5 פעמים (למעשה, הוא אפילו פעיל יותר מאשר הבעלים שלה) בגלל האינטרנט. המיניות של החבר 'ה פשוט ירד פעמיים 24% בחורים לא להפריע את העובדה כי הגברת מדמה את אורגוזיס כל שבעה כמו סקס קיצוני 77% מעדיפים בלונדיניות 75% מנציגי מין המוז'י במין העדיפו תנוחה מיסיונרית במיטה 58% בחורים ו -74% נשים מעריץ במיטה לרוב, שותפים יש סקס יום שבת בערב, לפחות כל המין קורה במונו. גברת הדמיה למחצה היא סקסית ביותר ממאה אחוז, כמו אנשים רבים חושבים עירום עבור 43% בחורים את בן הזוג "איך אמא" לבחור 4% של החבר 'ה 13% מהגברות ו -28% מהחבר'ה השתתפו במין קבוצתי ב 30, מאחורי כתפיו של גבר 7 שותפים אקראיים, הגברת - 2 סקס dilufacture לא לאשר של 19% בחורים 100 000 000 חבר 'ה כוכב אימפוטנט על המין האחרון של הגברות שלהם לא, לשים את זה בעדינות, אתה יודע 70% של החבר 'ה בחריין גינקולוגים בודקים חולים רק מסתכלים על חלקים אינטימיים של הגוף במראה. סובב את הראש לחולים שהם אסורים באופן מוחלט. ב גואם, יש דוקטור deflorator, אשר מעלה נשים חפות לפני הנישואין. העובדה היא כי גבירות מקומיות לא יכול להיות נשוי על ידי בתולה. באינדונזיה, עבור המודגציה יכולה, כדי לדבר בעדינות, לחתוך את הראש תושבי טאלן אסורים לשחק שחמט, מה שהופך אהבה בבודפשט, סקס לאור רק 2% מהחבר'ה רוצים ליצור בני זוג נשים עם מודל ofference

גדלים I

די כל הגברים אופי משלו של סדרן משלו. ואולי אפילו לא צריך לדבר על מה שזה סוף סוף לא רק כפי שהיינו מדברים, שני מטר סומה, מופעל אתמול לדוג, א וגודל של "זה מאוד". לפני, הגודל הוא רק חשוב אבל, קוק מתברר לא כל כך הרבה בשביל הגברות כמו עבור החבר'ה עצמם. במיוחד הם אוהבים וצמיחה כאילו נתפס דגים, זמן הנחות את גודל משלהם, כמו שאתנו כל הזמן אומר את הפין.

מה עושה סקס סטטיסטיקה? הסטטיסטיקה פתיחת תמונה אמיתית - כמות האיברים השוררים מנציגי הרשויות במצב "שינה" של 9.16 ס"מ בלבד. "מוכן לקרב" חברה 13.12 ס"מ. ללא ספק, ראוי להזכיר כי סוף המיתוס.

כדי להגשים את החלומות שלך בישראל, במקרה שאתה אשה מדהימה מהפדרציה הרוסית. אתה יכול לעסוק בישראל בשעות הפנאי. גבירותי של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 3000 יורו.

ואת המפורסם 16 ס"מ הוא רק 5 "מאצ'ו" מארוג. זה שווה רק כדי להמשיך את הטיעונים של ה -17, 19 ו 21.

זה לא הפרכה היחידה של סקס אגדות נכנסו בתוקף לתת-מודע אנושי. עוד יותר.

היה לי זוג סולארי (גבירותיי) ... 2

עבור חייו, גבר באמצע, לשים את זה בעדינות, יש 10-28 שותפים. אני צריך להדגיש את העובדה המחוון הוא מעט פחות - 5-17.

K / F גם Malena

צרפתית, גבירותיי, כפי שכולם אומרים, הכי סקסי פעיל ... 3

בכלל לא! לימודים פרטיים Durex (2012 שנה) הוכיח כי לעתים קרובות יותר כולם עוסקים גם ביוונים סקס (164 חוק בשנה), המקום השני שייך הברזילאים (145), השלישי שבור בין הרוסים לפולנים (143). והנה לפחות, סוף סוף, לעשות מאהבים במדינות השמש העולה - רק 48 פעמים בשנה. זה נכון, טוב, נכון, הם עוסקים בהמצאות חדשניות, ויש כבר כמה מקומות הג'אן החדש ביותר.

אולי לצרפתים יש סקס באיכות הגבוהה ביותר?4

כמעט לא, ניגריה, מקסיקנים לקבל את ההצהרה סקסית הגדולה ביותר האינדיאנים. צרפתית ולגרין, הרוסים היו בסוף הרשימה, והשלימו אותו שהיית לוגי, תושבי השמש העולה.

איכות המין נקבעת על ידי אורגזמה, הקדמה, תדירות של סקס חוסר הפרעות מין.

סקס כל הזמן מסתיים עם אורגזמה ... 5

מתברר כי סוף זה של קשר אינטימי קורה הוא רחוק לא כל הזמן. למעשה, 80% של נשים לדמות אורגזמה. והוא קורה המציאות שזה קורה רק ב -48% מתושבי הפלנטה, בעוד החבר'ה פי שניים מהגברות. מי שמכיר מה ..

אני אף פעם לא מאונן ... 6

בשאלה זו, כאילו שוכב למעשה 80% מתושבי כדור הארץ. יש לציין מה? כן איך אנחנו מביעים כי סקרים סטטיסטיים אנונימיים הוכיחו לאוננות 84% ו -25% גְבֶרֶת. המחקר ראה את תפקיד המתנדבים בגיל Kotgeto מ 25 עד 29 שנים.

1 Sex7

הצעירים ביותר נשללים מתושבי הבתולים של צפון אירופה:

איסלנד - 15.5 שנים דנמרק - 16.אחד שָׁנָה שבדיה - 16.2 של השנה

מאוחר יותר, כולם גם מכירים עם תושבי חיים סקסי, כפי שכולם יודעים, סין והודו - 21-23 של השנה. כדאי, בסופו של דבר, לשלוח תשומת לב כי במחקר זה הוא על מודרני החברה לא נלקחה בחשבון את המכס והמסורות של שבטים, מדינה קהילות שבהן נשוי ולשלוח את הבתולים בילדות.

וזה בסופו של דבר אומר sex8 סטטיסטיקה 8

ובסוף מתברר כי השולט הוא רוב תושבי כדור הארץ, זה אוריינטציה מתייחס הן לגברים והן לגברות, נוטות לשים את זה במקצת, מעט להגזים משלך ואת המעשים הסקסיים שלך ואת האינדיבידואליות האינטימית שלך Nrava ואורגניזם. למעשה, נ ' רק חוסר עקביות מופיעים בזה.

לדוגמה, כמעט כל הנשים מתפללות כי רוב החבר 'ה תוקפני "מאצ'ו" לא מספקים את הגברות מספיק רכות. ומה בעצם? ובמציאות, סוציולוגים אישרו את התיאוריה כי היעדר רומנטיקה בגברות מתלוננות על כמות עצומה מאוד, כמו אנשים רבים חושבים, חבר 'ה המודרנית.

ואם עמוק יותר להבין, אתה יכול להשוות באופן רשמי, למשל, עם איך אנחנו מביעים, מזון.

בישראל אין מקום דעות קדומות, בעוד אנו מדברים על התרגיל בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. בהחלט כולם מבינים כי היום Escaled רק מלווים את הלקוח באירוע, תומך ראיון וליווי אישה VIP בכיתה הופך סימן של המצב.

יש צורך להדגיש את מה שאנחנו מקבלים בסופו של דבר? טעם העדפות כמות עצומה. מישהו רוצה להדגיש את העובדה כי זה לא משנה את זה כמה מולים או שרימפס.

במקביל, הגורמה האמיתית פשוט לא תוכל, באופן כללי, לאלץ את עצמו לגעת צלחת נוראה המייצגת את השורשים, תוקן בשמן רצועת הכלים גדול. כולם יודעים את זה עם סקס.

מה גם אוהב אחד, באופן כללי, לא יכול לקבל את השאר בכלל. לכן, כל הנתונים הסטטיסטיים של מין נחשב כלשהו מותנה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לא לכל אחד לא סוד לעובדה שקשה לפתור קשיים במין.

כמה פעמים אתה צריך לקיים יחסי מין, כדי לא לחוות את זה? בשאלה זו, כל באופן אישי. תארו לעצמכם עובדה אחת כי רמת הליבידו Y, כפי שאנו מדברים כל הזמן, כל אדם, לשים את זה קצת, שונה. אין ספק, ראוי להזכיר כי הגברות מושפעות יותר מהשפעת סיבות הנפש לתשוקה מינית מאשר גברים. אבל כדי לפלט הסטטיסטיקה של תדר המין הוא בהחלט בלתי אפשרי. מאה פעמים לחודש, אחרים שלח כל יום כן כמה פעמים. כמובן, כולנו יודעים היטב מה וכמה מאיתנו אומר כל הזמן, לפחות קצת רמה של ליבידו, בסופו של דבר, היא הנורמה, למעט היעדרותו המוחלטת. אם אתה לא חווה אטרקציה מינית בכלל - זו סיבה, בסופו של דבר, לבדוק את המערכת האנדוקרינית. אולי ככל הנראה, כישלון מסוים התרחש באיזון ההורמונלי.

Просмотров: 108 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar