12:53
מתן שירותי ליווי - השביל לעצמאות

בחברה המודרנית סביב המקצוע של מודל ליווי, די הרבה דברים, איך אנחנו כל הזמן מדברים, אגדות שונות בדיוני. זה עובר בפני עצמו, להאמין בהם או לא - זה עסק מרצון של כל אחד. אבל אם אתה רוצה לעבוד בתחום זה, אז אתה בהחלט הכרחי, בכלל, לחתום על חוזה עם איך אנשים רגילים להיות לידי ביטוי על ידי הסוכנות מקצועית ברמה גבוהה. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי מאז רק סוכנות כזו הוא מסוגל לארגן את העבודה, כדי לסייע להרוויח כספים טובים (כמות מספקת כיצד הוא הוקם להיות עצמאית מבחינה כלכלית), גם לבסוף להפוך את העבודה שלך בטוח מאוד ומרגש.

סוכנות כזו אתה יכול בקלות למצוא אותו על עיסוי אתר תמונות.

אבל לא חושב שהכל פשוט כל כך ללוות. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי מאז פעמים רבות לספק שירותים עבור לקוחות עלית ולקבל על זה, כפי שכולם יודעים, קרנות ניכרות, בסוכנויות ליווי יש דרישות מסוימות עבור כל הדגמים. אם אתה תהיה, באופן כללי, כדי להתאים ולקלות, אז אתה יכול לעשות איך אתה כל הזמן לדבר, יש קריירה מסחררת בתחום זה, כדי להרוויח כספים ניכרים ואת הדבר החשוב ביותר הוא להיות כלכלית, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, עצמאי. דירות דיסקרטיות בצפון

אז, הדרישות העיקריות:

  • מודל ליווי הוא חייב כל הזמן להתלבש בצורה מושלמת. בגדיה מחויבים להיות בלתי ניתנים לגייס, מגוהצים ונעליים - כל הזמן סוף סוף להיות במצב מסודר.
  • במלואו, כפי שאנו מדברים כל הזמן, זה לא משנה מה מודל ליווי רק חייב כל הזמן, זה הפך להיות אפשרי לשמור על עצמך בכושר. בזה, זה יכול להיות סיוע כיתות קבועות בחדר הכושר, דיאטה (רק לא מוצק מאוד), תזונה נכונה.
  • איפור הנערה של מקצוע זה צריך להיות זהיר, לא גורם, הכל חייב להיות במתינות. ללא ספק, ראוי להזכיר כי אם היא מלווה באף אחד, איך אנחנו כל הזמן מדברים, פגישה עסקית במהלך ארוחת הצהריים, אז האיפור צריך להיות חיבה, טבעי, ואם היא נכנסת, לשים את זה קצת, אור פנימה הערב, משתתף במסיבה עבה, ואז האיפור חייב להיות חבית בהתאם. אבל שוב - שום דבר גורם וקליט.
  • מודל ליווי צריך להיות כל הזמן בסדר של יד ורגליים. מניקור ופדיקור חייב להיות טרי מאוד.
  • התספורת במודל הליווי מחויבת להיות מוגדרת בצורה מושלמת. אין טיפים מפוצלים, לא שורשים שרוטים, שיער שאינו שילוב והשאר, לא בהכרח, אינם מחויבים בשום פנים ואופן.
  • כולם כפי שהיינו אמורים לומר המפורטים לעיל טיפים הם רק הצעד הראשון לקראת שיק ואיך אנחנו כל הזמן מדברים עם החיים. ואם תוכלו לעקוב אחריהם, אז אתה, באופן כללי, מחכה לכך כאילו חיים כאלה.

    כמו כן, אין לשכוח כי הוא לגמרי לא משנה אילו מודל ליווי מחויב גם להחזיק כמה כריזמה, הבעלים, כפי שאנו מבטאים, הדגש, שהוא שונה מאנשים אחרים. והיא לא מחויבת להיות ביישנית. שים לב כי להיפך, אומץ - החבר הכי טוב שלה.

    על פרופ 'ליווי

    מודלים ליווי כי כרגע כפי שהיינו מדברים מוצלחים וכיצד אנשים רגילים להביע בתנאי, לא כל הזמן, כפי שאנו מביעים, כגון. כולם, ללא יוצא מן הכלל, ממשהו התחיל. למה הם באו לסוכנות? כי במיוחד כדי לדבר דחף אותם כדי לבחור את המקצוע הזה? ראשית, זהו עצמאות כלכלית. אחרי הכל, לא תוכל לדעת שאתה תהיה איתך מחר. איך אנחנו מביעים, לפחות איזה רגע זה עשוי להיות שימושי בשבילך, איך להתבטא, כמות גדולה של כספים שאתה לא. ואכן, ואם אתה תהיה, לעבוד בליווי, אז הצורך בכסף גם להיעלם לאחר כמה חודשים. וכמה בדיוק, רק תלוי בך. מן הרצון שלך לעבוד וללמוד.

    אולי החברות שלך, לאחר שלמדתי על מי שאתה רוצה, לשים את זה בעדינות, לעבוד, יתחילו אותך, באופן כללי, לפרוק, אומרים כי עדיף ללכת לכל לקוח בכל קטגוריה. זה יהיה רע אם לא הבחין במה שאתה אף פעם לא יכול להרוויח כסף כי בשבילך גם לשלם כאן. ובכן, כל מי שעבד לפחות כפי שאנו מבטאים, מעט באזור זה, לא רוצה ללכת על כל עבודה אחרת, לא רוצה לבסוף להפעיל את העוני בזמן שבו הם סוף סוף חיו משכר לשכר. ובכן, למישהו, כפי שכולם יודעים, להגיע לכל חשבון, כפי שהיו, חברה אישית או לארגון, כרגע אתה רק צריך להיות חינוך בתוספת עניבות ענק. והם רחוקים מכל.

    עכשיו, כפי שאנו מבטאים, מעט על הקשיים שיכולים גם להבין כמעט את כל המודלים המודרניים ליווי. לכן:

  • התרגשות מוגזמת ופחד לתקשורת עם לקוחות. כל זוועות בשבילך צריך לרדת. זה אפשרי כי על לקוח אחר זה ירגיש. ואכן, וכיצד אנו מביעים, למי הוא סקרן איך לדבר עם מי שחושש ממנו? אתה, להיפך, צריך להיות הכי הרבה, כפי שאנו מדברים כל הזמן, נועזים ומכריעים בשיחה.
  • יהירות מוגזמת. גם זה לא יכול להיות מותר לעצמך בשום פנים ואופן. אתה חייב להתנהג עם הלקוח שקט יותר.
  • שתיקה. הלקוח משלם, כפי שהוא הוקם, קרנות ניכרות לפגישה אתה לא כדי פשוט, בסופו של דבר, להסתכל עליך. אתה חייב להיות מסוגל לתמוך מבחינה תרבותית את השיחה.
  • אין דייקנות. בשום פנים ואופן עליך לומר זאת כדי לאלץ את הלקוח לצפות.
  • לכן, אם אתה הבעלים של דמות חיצונית מצוינת, רזה והידוק, אם אתה מטופח היטב erudite, אז ליווי מחכה לך כל כך לדבר. העיקר הוא להדגיש כי זה.

    Просмотров: 332 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar