08:34
מהו גמירה וכיצד להשיג אורגזמה הזרקת דיו?

סוגים מיניים של שביעות רצון יש ענק הרבה. האם ראוי לומר כי אפילו תרבויות שונות הופיעו על רקע זה, אשר להתסיס עבור זה או זה מבט על אינטרימה. במאה של מערכת יחסים מלאה זה כמעט לא מפתיע. מתי יש כל כך הרבה מוצרים המבטיחים נוחות מלאה, קשה להבין את הקלאסיקה. עם זאת, עבור הגברות, השאלה המעניינת ביותר נשארת אחד: כיצד להשיג גמירה. לדברי אלה שכבר חוו את ההרגשה הזאת כאלה אורגזמה פנטסטית ולא ללכת לכל השוואה עם מוכר לִרְאוֹת.

התוכן של המאמר

1 סוד וטכניקה של אורגזמה הזרקת דיו 2 יכולות כדי להשפריץ 3 דרך להצלחה 4 טעויות בסיסיות 5 המלצות שימושיות

להשפריץ עצמו לא תמיד מתברר לבנות ויזואלית יפה. יתר על כן, רבים מהם יכולים לחוות את זה, אבל בכוונה לרסן על ידי חשש של בלבול. התנהגות זו מוסברת למדי, כי חיצוני הביטויים של הגמירה הוא סילון של נוזלים מן השופכה, אשר מופיע בשיא הנאה גבוהה יותר. לכן אורגזמה כזו נקראת לעתים קרובות הזרקת דיו. אבל אוהדים של רומנטיקה ואינטימיות יפה לא רוצה לעבור חוויה זו, להאמין שזה נראה יותר כמו בריחת שתן. עם זאת, העובדות לא לשקר - עם Squirt אתה יכול לחוות תענוג מרובים אם אתה יודע מה ואיפה לְעוֹרֵר.

סוד וטכניקה של אורגזמה דיו אני

נשים unrecorded בטוחים כי עם טופס זה הנרתיק בולט בדיוק. זאת בשל העובדה כי כמות של נוזל לפעמים זה יכול לבוא עד זכוכית מלאה, אשר מעורר דעות כאלה. אבל למעשה, זה "הנהג" הוא בכלל השתן. וזה נובע שלא מן הנרתיק, ומתוך השופכה. ב מדע זה נקרא הסוד, אין צבעים, על פי עקביות במים, לא משאיר עקבות. עם זאת, יש לו הריח הייחודי שלו המשויך עם ניחוח של עירור, גוף חם ומין.

אי הנוחות היחידה מאורגזמה כזו היא גדלה מצעים אחרי קרבה. עם זאת, בהגנה כדאי להגיד את זה רק מספיק כדי לשטוף אותו, ואין עקבות ותזכורות על אלה את outpoures לא יישארו. אם אתה באמת רוצה ללמוד איך להשיג להשפריץ, תצטרך להקריב את המיטה שלי. בסופו של דבר, אתה לא את החומצה לשפוך אליה.

Skvirt 2 היכולת

למעשה, אין סודיות באיזו דרך זו מין זה מושגת אוֹרגַזמָה. למעשה, זה יכול להיות מושגת ללא יוצא מן הכלל, אם אתה מתבטא קצת סבלנות והתמדה. באותו זמן בכלל לא בהכרח הזמינות של שותף, אתה יכול לעשות את זה בעצמך, ניצול של צעצועים מבוגרים או הידיים שלך. הכול, כך יש צורך - כדי להעיר את הנקודה שלך G, אשר בנות רבות נשאר לא פעיל. היא נמצאת על הקיר הקדמי של הנרתיק במרחק של כמה סנטימטרים מהכניסה. בְּ המין הרגיל הוא פשוט מחליק על ידה מבלי לגרום לכל השפעה. להופיע את התחושות הראשונות, יש צורך למקד עיסוי נקודת שצוין לפחות כמה דקות.

איך למצוא נקודה חמקמק? יש צורך לטבול את האצבעות שלך לונו ועל הקיר הקדמי כדי לגשש שחפת קטנה.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות, ואילו המילה באה לפעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מודעים לכך שרידי האקו רק מלווים את הלקוח באירוע, תומך בראיון וליווי בחורה בכיתה VIP הופך להיות סימן של מעמד.

הוא מזכיר עור משעמם, מעט מחוספס למגע רגיש מאוד לגעת. אתה תבין מה אתה עושה הכל בסדר ברגע זה קצת מסיבי שלך "למצוא". התחושות הראשונות נראים כמו רצון ללכת לשירותים קטן. לכן נשים מפחדים לעתים קרובות להמשיך חיבה, כי Trite לא רוצה לשרוד. אבל למעשה זה בלתי אפשרי. ככל שתעשה זאת המוני, הרגשה חדה יותר ונעימה יותר. אבל אתה לא צריך לספור את זה בפעם הראשונה יש לך סוד, ואתה בדוק את כל גוונים של הנאה. כל זה תהליך ארוך.

הראשון צריך לעבוד - רגישות. אתה לעולם לא לזהות איזה אורגזמה הזרקת דיו היא אם אתה כל הזמן לנצח את עצמך חכה. להירגע לחלוטין ולהפסיק לנתח את מה שקורה. תן לגוף שלך להשתלט לחלוטין. כדי לעשות זאת, אתה יכול אפילו ללבוש אוזניות עם מוסיקה מרגיעה ומרגשת לא להיות מוסחת על ידי גרים זרים. לעשות את כל קל יותר קל, אבל אם השותף יהיה מעורב, תזכור את הרגשות האלה הרבה יותר. ועוד לכולם, אתה תהיה הרבה יותר קרוב כי אני יכול לסמוך אחד על השני.

דרך להצלחה 3

כל נציג רצפה חלש יכול לפעול, כיצד להשיג גמירה. עם זאת, מחסומים פסיכולוגיים רבים למנוע רבים בעקשנות לומר כי זה לא טבעי. כל מה שקורה בחדר השינה שלך ומאחורי דלתות סגורות - באופן טבעי מראש. אף אחד לא יגנה אותך איך אף אחד לא עומד בכניסה ולא רואה מה קורה. אם אתה באמת חשוב לעשות מגוון של חיים אינטימיים, אז הגיע הזמן לשכוח על דעות קדומות ועל דעת קהל.

האווירה העומדת היא אחת המפתחות להצלחה. אם יש מישהו אחר בבית, השכנים רועשים בקול רם בעצמך בדירה, בבית הם מפעילים חיות מחמד אנרגטיות, אז זה לא יתרום הרפיה אתה חייב להיות בטוח לחלוטין כי אף אחד ולא דבר לא יפריע פעולה של שביעות רצון עצמית. אחרת, אתה לא יכול לסמוך על העובדה כי אורגזמה הזרקת דיו יהיה הסופי שלך. אם הסופי הזה יהיה בכלל.

רבים ממליצים על זה מראש כדי לעורר היטב בקלות לעבוד החוצה. כמובן, ההתרגשות לא תהיה מיותרת, אבל זה צריך מלווה גירוי של נקודה G, אחרת אתה יכול להשיג רק את אורגזמה בקלות ביותר. אבל אם אתה זה יהיה כל כך קל יותר קל לאסוף ולהתכוון, אתה יכול לקבל פרנק התכתבות עם שותף או לראות סרטים למבוגרים. אגב, יש הרבה פורנו שם חזותיים תהליך ההצגה מופגט. אם אתה מזיז סקרנות מדעית, אם כן מעבר על פי יצירות מופת של תעשיית הקולנוע. הם בהחלט להציל אותך כמה דעות קדומות.

הוא האמין כי ניתן לרצות את עצמך רק במיטה. אבל זה למעשה, לא כך. חלקם מעדיפים לקחת אמבטיה או מקלחת, לעבור מתן הנאה. זֶה האפשרות רלוונטית לאותם בנות שלא רוצה לשפוך מיטה פשתן נוזלי. פשוט להרים את טמפרטורת המים האופטימלית, כדי לא לחוות קר או לא לפוג מן החום. אמבטיה היא מבודדת מקום, אז הנה ערבויות יותר כי תוכל להשיג את התוצאה הרצויה.

אם אתה רוצה להרגיש את כל התהליך באופן מלא, מומלץ לדחות את כל הממריצים שלך בצד ולהשתמש בידיים שלך. אז אתה יכול להבין טוב יותר מה שאתה צריך. בנוסף, נקודת מגע G יאפשר לך להבין את מידת שלך של עירור שלנו. אל תציג את נפלאות ההמצאה כאן, כל הזמן לשנות את קצב וציוד שבץ. להיפך, יותר עקבי ויציב אתה תהיה בתנועות שלך, יותר טוב.

ברגע שאתה מרגיש את הדחף להשתין, להיות בטוח - אתה על המסלול הנכון. אי אפשר להיות מתואר בזמן ההתרגשות החזקה. כזה הוא מכניקה של הגוף. עם זאת, המראה של סימנים אלה אומר כי שיא המיוחל כבר קרוב. עכשיו אתה צריך להירגע לחלוטין ולהגדיל את עוצמת של עדין. שקול את הרגע שכל התהליך יכול להימשך עד חצי שעה. אם אתה רגיש במיוחד, אז מלטפים מצטמצמים לפחות פעמיים.

הרגשות האלה אפילו חדים יותר, אתה יכול פשוט קל לגעת בקליטציה. עם זאת, עדיף לא לנוע עם זה, כי אז האורגזמה שלך יהיה דגדגן ולא דיו. אם אתה לא בטוח שאתה יכול לרסן, עדיף לא לגעת בזה חרוז רגיש.

שגיאות בסיסיות 4

לא משנה כמה קל נראה להשיג גמירה, בנות יהירות רבות מתחייבות חבורה של טעויות, בגלל מה שההנאה המיוחלת אינה ממהרת להופיע. שקול את העיקרי מהם ולנסות למצוא דרכים לפתור בעיות אלה.

תנועות מהירות מדי. במצבים מסוימים, ממהר הוא פשוט הכרחי. עם זאת, זה לא כאן, כי זה עושה תחושה משומנת ואינו נותן התרגשות חירום. זכור כי אתה לא מרתון הולך לרוץ, אבל להישאר איתך לבד. עדיף לציית לאטיות מסוימת בהתחלה, בהדרגה מאיצה קרוב יותר לשיא עצמו. זמינות של מסמרים ארוכים. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל ציפורניים חדה יפה הם לא העוזרים הטובים ביותר במהלך גירוי אינטימי. כמובן, בסרטים מסוימים למבוגרים, ניתן לציין השחקניות על ידי מניקור מפחיד, שאיתם הם מטפסים ללא פחד לתוך לאונו וליטף את המקומות המכרישים ביותר.

ליישם את החלומות שלך בישראל היסודי, במקרה שאתה אישה ארוטית מאוקראינה. ללמוד בישראל כיום בתחום הפנאי. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 2,500 $.

אבל אתה לא שחקנית, אז אם אתה רוצה ביטחון עבור איברי המין שלך, עדיף להיפטר מסמרים ארוכים מראש. זכור כי רק תנועה לא נכונה אחת, ואת gamma של תחושות לא נעימות וכאב אתה מסופק. זה לא עיסה. מרחק ב 3-5 ס"מ. מהכניסה - הנה הקואורדינטות המקוריות של הנקודה. אם אתה פשוט ללטף את הקיר של הנרתיק, זה לא סביר להשיג הצלחה מיוחדת. יתר על כן, ייתכן שלא אפילו לא לחוות את ההתרגשות, האמינו לחלוטין בעיטתנו בעניין זה. אלה שאינם יודעים איך להשיג גמירה שווה לקרוא את הפריט בפירוט רב יותר, שבו החיפוש אחר הנקודה הרצוי מתואר. זה לא קשה בכלל, ואתה מיד להבין שהם מצאו את השחף הרצוי. כל הזמן מוסחת. המצב החשוב ביותר עבור כל אורגזמה הוא הרפיה שלמה. אם יש לך מחשבות כל הזמן בראש שלך, זה נראה מבשל לארוחת ערב מאשר האכלה חתול ומה ראש העז, אז אתה לא יכול להתרכז בעצמך. באופן אידיאלי, יש צורך כי לא היו מחשבות בראש בכלל. רק כך יינתן ההצגה. אין צורך לשכון על סוג של אורגזמה. פשוט לעשות את מה שנדרש, ואתה תקבל את התוצאה הרצויה.

אלה הן הטעויות העיקריות שעושה כמעט כל אישה שנייה מנסה להשיג אורגזמה הזרקת דיו. נסו להיפטר OT כל הגורמים המפריעים האלה, והציפיות שלך מוצדקות ב -100%.

המלצות שימושיות 5

למרות כמות עצומה של מידע, בכל מקרה יש כאלה שאינם יכולים להשיג אורגזמה הזרקת דיו. וזה לוקח בחשבון את העובדה כי הוראות מפורטות לתהליך זה יש קבוצה ענקית. אם אתה מבין את כל הפריטים ולא להתחייב טעויות ברורות, אז זה יכול להיות מומלץ רק כדי לפתח את הרגישות שלך. פרמטר זה לכל הנשים הוא שונה, ולכן אי אפשר למצוא שניים זהים בנות. אחד תופס את כל זוג המגע כדי לעורר, ואחרים מסוגל לכוונן בעוד שעה לא לתפוס את מצב הרוח הנכון.

עבור הזדמנויות מיוחדות יש תרגילים מיוחדים המאפשרים לפתח שרירים אינטימיים. אימון אלה הם שימושיים לא רק לאלה שיש להם בעיות מיטה, אה וכל נציגי המין הנפלאים. הם מחזקים השרירים של התחתית האגן, להגדיל את הרגישות, לשפר את זרימת הדם. כל זה מאפשר לך ליהנות תחושות עמוקות יותר ויותר בכל צורה של גירוי סקסי.

אם אתה קשה לחוות התרגשות, ואז לנסות למצוא אותם נקודות ארוגניות על הגוף שלהם, אשר רק אילץ אותך לחוות Trepid ואת ההתרגשות. זה יכול להיות כל השדיים או רק פטמות, בטן, צוואר, ירכיים. ב כמה מקרים יש לנקוט שותף או צעצועים מיוחדים. עם הגישה הנכונה אתה יכול מאוד מצא במהירות את הדרך האישית שלך המאפשר לך לקחת צעד לקראת ניסיון חדש.

Squirt הוא רק אחד סוגים של אורגזמה נקבה. כמעט כל השיגורים הצעירים בחלום הסודי כדי לסיים את כל המיטה רטוב דרך, עם זאת, למעשה לפחד תשוקות שלך. תזכור זאת חיים אינטימיים הם המקרה האישי שלך, כך שאף אחד לא יגנה ניסויים דומים. המחצית השנייה צריכה להיות גם בצד שלך. על ידי סטטיסטיקה כמעט כל החבר 'ה לא אכפת בכלל אם בן הזוג שלהם יהיה בדיקת דיו. לכן, רק מאמין בעצמך ואת הנבחר שלך, ו אתה תמיד תצליח. נערות ליווי בהרצליה

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

כדי להשיג גמירה, אתה צריך להאמין מלכתחילה שאתה יכול לעשות את זה. אורגזמה הזרקת דיו היא מציאות, לא בדיוני. אבל נשים רבות מתייחסות אליו ספקנים, מאמינים כי הוא "נוף" עבור סרטי פורנו, לא יותר. ואתה צריך להיפטר מחשבה זו אם אתה רוצה לקבל רק הנאה סקס בלתי נשכחת. יש צורך לתת מספיק זמן prelude, ולאחר מכן להמשיך לגירוי ישיר של נקודת הג'י. מומלץ גם להשתמש צעצועי מין להשפיע על הדגדגן - זה כמעט מבטיח את ההישג של המטרה. הניסוי ולא לעצור שם!

Просмотров: 582 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar