14:49
כמה טיפים המסייעים לגלם פנטזיות סקס

בפורומים, אתה יכול לעתים קרובות לענות על הערעור כמו: "למה איש צעיר לא חושב מה אני רוצה במיטה?"או" למה האשה שלי אף פעם לא עושה לי פה נחמד?-. יתר על כן, השאלות לא רק מ זוגות צעירים, ומאנשים שחיים עם בן זוגם במשך שנים ארוכות וארוכות. ב מה הסיבה? ולמה לפעמים זה כל כך קשה לממש פנטזיות סקסיות לחיים?

התשובה לשאלות אלה שוכבת לעתים קרובות על פני השטח. בניגוד להופעתם של מי לשאול שאלות, הנקודה היא לא השותף שלך לא רוצה להבין אותך. העובדה היא שהוא פשוט לא יכול. למה זה קורה? על ידי סיבה אחת נורמלית - אנשים רוצים, אבל שום דבר לא נמס. וכל מה חזק היה קשר בין נשים, כולם יכולים לקרוא את המחשבות של זה חבר.

אנו אומרים לשותף על הפנטזיות הסקסיות שלך, לשתף איתו הכל, מה היית רוצה במיטה. תאמין לי, חוויות רבות מעריץ, והם יפגשו את הקנאות שלך לשפע של צעד. האיש הצעיר שלך מעולם לא עשה את קוני בשבילך, למרות שאתה עובד עם חבר שלו בכל פעם? נסו לרמוז כי לשונו פשוט צריך ללכת לאן מעולם לא קרה.

התוצאה יכולה להיות קר במערכת היחסים, הידרדרות של קשרים אינטימיים בין האה, ומעבודה והרס לחלוטין של האיחוד. מה כדי לעשות כדי למנוע כל דבר מן האמור לעיל?7 נערות ליווי באילת

ראשית אתה צריך לסמוך על השותף שלך. אחרי הכל, ברגע אחד בסדר בחרתו באופן ספציפי, ויש לו קשר חזק בינך.רבים להסתיר את הרצונות שלהם מאהבי שלהם, כפי שהוא חושש שהם עשויים להבין באופן שגוי ולשקול לא נורמלי perverts או על ידי debauchers. ומישהו חושש לקום כמה רעיונות אמיצים, מאז הם לא רוצים לפגוע בבוגד שלך, מכריח אותו לחשוב שהוא לא טוב מאוד כמו האה. נראה כי לא, למעשה, לפחות מה המצב מתברר שתשתיקה - רשע, לא זהב.

סובייטי שאינם פנסים ומפרקים מידע זרועו מבט שווא כי ליווי הוא עכשיו משהו, עם בושה, כך, על העובדה הזאת צריך להיות שותק. אבל לעתים רחוקות יש למישהו לקבל את המידע כי ליווי שירותי בישראל אין כללי לגמרי עם זנות.

בסופו של דבר, הכל מוביל לעובדה כי שותף אחד זה לא נשאר מרוצה, והשני לא יכול להבין בגלל מה, אבל לכל השאלות בתגובה, רק דממה מקבלת. אחרי הכל, על פי הסטטיסטיקה, יותר מ -70% מהחבר'ה הוכרו כי לפחות פעם אחת עבד שם עם לשון, וכמה החבר 'ה עדיין שותקים? אז לא לפחד כי השותף שלך יביט בך נרחב עיניים פתוחות ומתפתל בבית המקדש. כל ההפך, ואת האישה שלך לא רוצה לעלות על הברכיים לעשות מציצה בשבילך, שממנו אתה מאבד את הראש שלך? לשוחח איתה על זה. במקרה שלך, זה עדיין טוב יותר, כי על פי סטטיסטיקה יש כבר כ 85% של נשים הודו מה הם עשו, לעשות, או רוצה לעשות מציצה לאיזה אדם.

רוב רבים הם גם העובדה הם העריכו את הציפיות, יחסית לשותף. ביקור וידאו עבור מבוגרים, כמה אנשים מסיבה כלשהי מאמינים כי האהוב עליהם יודע הכל את רצפת ההזנה: איפה ללחוץ עם איזה כוח איפה לנשק, ואיפה להביא אותך להביא אותך לאורגזמה מפוארת. למעשה, זה לגמרי לא נכון. לא רע'ל רע יוצא רק של מי שיכול ורוצה ללמוד משהו חדש, ורק אתה יכול לסייע השותף שלך להיות ספציפי כך.

במהלך סקס לשים את ידו למקום שבו הוא נעים לך, להראות איך לרצות אותך, רמז לו כי נשיקה בנקודה מסוימת היא מסוגלת להביא אותך מן המוח. לֹא להיות מורכב. אם hahal שלך עדיין יש, במידת הצורך, להראות שלך רגשות: guns כפול מימיקה לסייע לו להבין מה בסדר בשבילך, ואז הוא יהיה מכוון במיוחד במקום אם זה מגיע אינטימי סָמוּך. נערות ליווי באילת

היוזמה שלך תהיה בטון עקרונית יותר. לעתים קרובות רק לספר שותף על משהו לא מספיק - אתה צריך להראות לו כמה דוגמה. כמעט תמיד על ליטוף אוראלי ממך ח'הל רוצה לענות על אותו הדבר. אולי לא בפעם הראשונה, אבל מאוחר יותר הוא ייצור כי אתה רוצה לספק לו הנאה, על תת הכרתי רמה כדי להחליט לעשות את אותו הדבר.

הניואנסים הבאים הוא הדרגה ו זהירות בפעולות.

הצעות ליווי בישראל שילמו לחלוטין. מכפיל, לקוחות - בנים מוצלחים, זה הולך להיות מוצג באופן רווחי במבט על החגיגה, הליכה ישירות עם גברת יפה. זה להרוויח מספיק די, על מנת לגמרי ומלא לספק באופן אישי את האובייקטים הדרושים.

אם אתה רוצה לחוות את המין האחורי שלך עם שלך שותף, לא מיד לנסות ללמוד איפה הזין שלך לא מצפה. מעשים כאלה יגרום פחד ודחייה. לאחר הרמזים לנסות בהתחלה הסר עם האצבע שלך שם, כי ההכנה אנאלי הוא מרכיב בסיסי מאוד באופן ספציפי זה סוג של סקס. אם הפילגש שלך לא רוצה, אז מיד עצור, כי אתה לא יכול לדעת את הסיבה לסירוב. אבל הבחירות שלך כנראה יידע מה אתה רוצה לחוות ויהיה מסוגל להתכונן. נערות ליווי באילת

לסכם, להדגיש את כל הרכיבים לעזור לך ליישם את המין פנטזיה לחיים.

דיאלוג חשוב הראשון. Hignerpanner על רצתה לחוות. אבל לא לאבד את iterates, כי אף אחד לא מגביל אותך בזמן, ותמיד יש לך זמן להוציא את כל מה שאתה מדמיין בראשי. הצג את היוזמה. הפוך את הצעד הראשון, הצג את השותף שלך מקום המספק את ההנאה הגדולה ביותר עבורך. לא למהר, להראות סבלנות. כל הרצון שלך יוכל לקחת תפיסה חיובית.לא לבלבל את הרצונות שלך. עומד להבין את המכשול להבנה הדדית. לא מצפה השותף שלך להיות רשע Khahalyam לעצמו. כולנו אנשים וכולנו ללמוד.

Просмотров: 95 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar