03:10
היא מפחדת לחנוק! למה בחורה לא לבלוע את הזרע שלך?

גושי מין יש כל האנשים, אבל לא כולם התרגלו לדון בהם. ובו לשווא. כל חודש היה צריך לדון בגבולותיהם של מתיחות קבועות. אין כאן או דברים שגויים. יש רק מה הן רוצות לעשות או לא רוצות.

התוכן של המאמר

1 שידור של מחלות מין 2 ירה על תבוסה? 3 פחד לחנוק 4 זרע עם הטעם הטוב ביותר

סקס אוראלי עוד 50 שנה חזרה היה טאבו לנשים, ואנשים רבים סבלו מאינטימית חַיִים. אז מין פירושו רק חדירה נרתיקית.

להגשים מטרות אישיות בישראל רק אם אתה מודל יפה מרוסיה. העבודה בישראל תוכל פנאי. בנות של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 5600 יורו.

אבל עם הזמן ענייני אוראלי הפך לנורמה והציג לחיי היומיום. אבל זה עומד כאן לבצע הזמנה. על פי סקר אנונימי, זוגות רבים עדיין יש חילוקי דעות נושא המין האוראלי. גברים רוצים לעלות לנשים בפה, עם זאת, רבים נשים באופן מוחלט נגד כזה. יש כמה עצות כי עזרה לפתור קונפליקטים לחיצה.

לספר "לא" כפייה. נתחיל עם עזוב. אף אחד לא מחויב לאף אחד. זה חל על סקס. אף אחד לא צריך לכפות ולהרגיש כפייה. אם בשביל הנערה שלך את הנורמה אז אתה ejacked הפה שלה - אתה בר מזל, אם לא - אתה לא צריך לשכנע אותה. אפילו יותר גרוע - סחיטה בה, ואמרה שהיא לא אוהבת אותך, שכן היא אינה מסכימה לרצונות שלך.

נשים יכולות לאהוב את הגברים שלהם לטירוף, אבל באותו זמן הם פשוט לא רוצים לבלוע זרע. אוהבי צריך תמיד לכבד את הגבולות הארוטיים של אחד את השני, ואם מסיבה כלשהי האישה מבלה את הגבול, יש להם זכות מלאה להרגיש כך. גברים לא צריכים לתת להם צרות.

שידור של מחלות מין

נשים שאינן רצויות לבלוע בהצטיינות, לא רק לא רוצה לעשות את זה מסיבות אסתטיות. הם מפחדים לקבל מחלות מין שונות המועברות. לכן אתה יכול להרוויח, למשל, גונון. אם הם מודאגים לגבי הסיכון של חולה, הם יש זכות מלאה, הביקוש מן השותף של כניעה.

יותר דאגה סיבות שידור אוראלי של HIV או איידס. למעשה, נגיף האיידס לא סביר שיהיה מורחים בעל פה, אם רק לאישה אין חניכיים מדממים, מחלה כיבית או כל פצע אחר של חלל הפה המאפשר צור קשר עם זרע נגוע עם דם. גברים לא צריכים להיות כל התנגדויות נגד בדיקה.

בינתיים, אחד דרכים לפתור את הבעיה של STI היא שימוש בקונדום. גברים לשפוך נשים בפה, אבל למעשה, הזרע נכנס לקונדום, אבל לא הולך פֶּה.

ירה כדי להביס?2

כמה מוזר נשמע נשים רבות פחד פציעות כוח שפיכה. בהרבה מהדורות ספרותיות של מין אוראלי מתוארות כ"פיצוץ "או "ירה", כאילו הפין הוא רובה, וכדור - בהצטיינות שלו. ב העניינים, הכל ההפך. שפיכה יכולה "לצאת" גל נפץ של אדם, ועל נשים מורגשות למדי כמו ביס של עגבניות שרי חמות.

פחד choke3

עוד פחד נשי - חנק זרע. זה נשמע מגוחך, אבל למעשה זה סיבה כבדה בנות לא עושים מציצה. לאחר שדדו אותך - גברים אינם דליים. כמות הזרע משתנה תה לכפר. בינתיים, כאזור איך גברים מזדקנים, ייצור הזרע יורד. גברים בשנות ה -50 שלהם לשפוך פחות מאשר "עמיתיהם" הצעירים ".

97% - מים

נשים רבות לא רוצה לבלוע זרע בשל טעם מוזר או אפילו מגעיל. הם חוששים נוזלים מכילים מרכיבים מזיקים רבים. אבל לא.

הזרע כולל:

מים - 97% נפח זרעים. זרע - בעיקר חלבון - 2%. פרוקטוז כי זנות זרע. ויטמין סי. סודיום ביקרבונט, יותר הידוע בשם "סודה מזון", חיבור שמגן על הזרע מהסביבה החומצית של הנרתיק והאלטרין. מגנזיום, זרחן, אשלגן ואבץ. חלבונים שונים, חומצות אמינו ואנזימים.

זה אבץ נותן זרע טעם מתכתי יוצא דופן. זה עוזר להאכיל זרע. בתזונה של האדם אבץ הוא אלמנט עקבות חשוב. נשים לא מתמודדות עם נזק צריכת הזרע, גם אם הם לעתים קרובות לבלוע.

דגני אסקורט מקצועי מתכננים לשתף פעולה עם האנשים העשירים של ישראל. הם חסרי עניין ועדינים. עם זאת, זה כבר לא רגעים מוצקים מאוחדים לעבודה.

שוב, דרך טובה לעקוף את הבעיה עם טעם מוזר - להשתמש בקונדום.

כמה נשים חוששים כי עלייה במשקל הזרע ובליעה הגורמים. לֹא. Ejaculatte טיפוסי מכיל רק כ 20 קלוריות, כ כי, למעשה, בסכום לא מהותי. דירות דיסקרטיות

זרע עם הטעם הטוב ביותר 4

רוב המדענים נוטים מאמינים כי הטעם של הזרע בשל הרכב קבוע לא יכול להשתנות. על כל פנים פחות, נשים רבות מתעקשות על דיאטה, אשר, לדעתם, משפר את הטעם זֶרַע.

פורנו אנני דאוול מתייחס שנות הניסיון הרבות שלו ותביעות צמחונים אוהבי מיצי פירות בהצטיינות הרבה יותר נעים לפי הטעם. אבל עישון, אלכוהול, בשר אספרגוס להשפיע באופן הרסני על איכות הפשיפה.

דיונים באינטרנט מסכימים בדרך כלל שאתה יכול להמתיק את הזרע באמצעות דיאטה עם תוכן גבוה של פירות ומיצים פירות. גם בפורומים דנו באופן פעיל על ידי מוצרים אשר לקלקל את הטעם: ברוקולי, כרובית, כרוב בריסל, מטוגן מזון עמוק, בשר, מוצרי חלב, אלכוהול, קפה אספרגוס (אשר הגיוני בגלל היכולת הידועה שלה לשנות את טעם שתן).

סיגריות גם להפוך זרע פחות טעים. אמנם אין מחקר סמכותי בנושא זה, הוא שימושי לבריאות להפסיק לעשן ולצרוך פירות ופחות בשר, מזון מטוגן ואלכוהול.

Просмотров: 117 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar