13:33
פחדים וספקות של דגמי אינטרנט

מודלים באינטרנט טירון צריך להיות לא קל. הם מתגברים על פחדים וספקות רבים. נראה להם שהם לא יצליחו והצלחה בעניין זה לא ניתן להשיג. קומפלקסים הם לעתים קרובות havered יחסית למראה כיפוף. עם זאת, בנות לא לוקחות בחשבון כי בתחום של מצלמת אינטרנט, עם המאמצים, זה יכול להיות מוצלח הרבה כדי להרוויח כמעט כל דוגמנית.

אנו ננתח יותר, מה הפחדים והספקות להתגבר על מודלים של מצלמת אינטרנט וכמה הם רציניים.

דגמי אינטרנט חוששים שמישהו יידע אותם

שאלה אנונימית היא אחת המוקדות ביותר במקצוע זה. בנות מודאגות שמישהו מחברים או קרובי משפחה יכולים למצוא אותם. אין צורך לדאוג לגבי זה מהסיבות הבאות:

  • ראשית, רוב אתרי Webcam מתמקדים בציבור זר, ולכן לא יהיו חברים שלך, ולא מכרים. משתמשים ממדינות CIS פשוט חסומים על ידי שירותים.
  • שנית, אתה יכול לעבוד "ללא הפנים". אז אף אחד לא יכול לזהות אותך.
  • שלישית, אל תשכח על תחפושות ואיפור. כן, והמצלמה מעוותת קצת מציאות, ולכן לא תהיה דמיון מדויק. ב צילומי מסך או רשומות האתר קשה מאוד עם ביטחון 100% כדי לטעון כי זהו אדם או אחר.
  • אתה גם צריך לעקוב אחר הכללים של עבודה אנונימית ברשת. ולכן: לא להאיר את הנתונים האישיים שלך, לשמור על פרופילים בודדים ועבודה ברשתות חברתיות. אם אתה עובד בתמונה, לא הוצגו בשידורים ללא איפור או פאה, הוא חל על תמונות. בפרופיל אישי, אתה צריך גם לא להעלות תמונות "מהעבודה".

    מודלים של מצלמת אינטרנט מודאגים כי הם לא תקשורת כרגיל עם הממברנות עקב מבטא

    מאז הממברנות הן בעיקר זרים, בנות עם חום נלקחים ללימוד שפות זרות. עם זאת, רבים מעדיפים לנהל התכתבות עם גברים, ולא לתקשר לחיות. דגמי אינטרנט הם ביישנים עבור המבטא שלהם הם חוששים כי הממברנות לא יבינו אותם. הם גם לא רוצים להיראות מטופש מול משתמשים, עושה טעויות כאשר ההגייה ואת המילים הלא הולמות במשפטים.

    כאן אתה צריך להבין דבר אחד: חבר אינו מורה בבית הספר. הוא מבין מה הגיע לאתר עבור תוכן בידור, ולא על השיעור של השפה האנגלית. בנוסף, משתמשים יודעים היטב כי עבור רוב דגמי האינטרנט אנגלית היא לא שפה יליד. הם לא ישים לב לטעויות. הם הרבה יותר חשובים לעובדה של תקשורת ומה יקרה בפרטיות.

    במיוחד כדי לחדד מיומנויות שיחה, אתה צריך להתאמן יותר. לכן, יש צורך לתקשר עם הממברנות לעתים קרובות ככל האפשר כדי להשיג תוצאות טובות להיפטר מבטא.

    דגמי אינטרנט חושבים שהם לא יוכלו לעניין מישהו

    לעתים קרובות לאחר כמה נערות לא מוצלחות מתחילים להיות מאוכזבים בעצמם. הם מסתכלים על הפרופילים של המתחרים, על אלפי המנויים שלהם ומבינים שהם אף פעם לא להשיג הצלחה כזו. כתוצאה מכך, רק נופל הערכה עצמית ונעלמת לעבוד עוד יותר.

    צריך להבין פעם אחת ולתמיד. במצלמת האינטרנט, כל בחורה יכולה למצוא את הנישה שלו ולעשות הרבה. אתה רק צריך להבין שאתה קרוב יותר. אל תפחד לנסות לעבוד בקטגוריות שונות, במיוחד בהתחלה. עם הזמן, תוכלו להבין מה מביא הכנסה יותר.

    אל תחשוב כי המראה משחק את התפקיד החשוב ביותר במקצוע זה. זה לא נכון. במצלמת האינטרנט הרבה יותר חשוב לתקשר, מיומנות ורצון לתקשר, פתיחות ויכולת להשוות. לכל החברים יש טעמים משלהם בנוגע להופעה: כמה בלונדיניות אהובות, אחרים - ברונטיות, שלישית - מלאה, מרובע - ספורט. כולם כאן לא מרוצים. אבל שמח, חיובי, "לחיות" ובנות משוחררות כמו כולם ללא יוצא מן הכלל. https://tkescorts.com/

    Просмотров: 1435 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar