23:46
בחר את צעצוע המין הטוב ביותר עבור זוג

סקס הוא חלק בלתי נפרד של זוג מקומי לפחות. עם הזמן, האורות של תשוקה מתחיל לצאת טכניקות סטנדרטיות כמו Posh שישים תשע או סוג "סקס חם" על שולחן המטבח כבר לא השראה. כאשר גרביים ו peignoirs peignoirs נמאס, אתה יכול לחוות ליישם צעצועים למבוגרים.

התוכן של המאמר

1 התקנים לתיקון שותף 2 טבעות חרירי חבר 3 ויברטורים לשניים 4 BDSM צעצועים

כמות עצומה מפוארת שלהם לפחות כמה טעם, צבע וגודל. תודה על תעשיית המין הטבעי. אבל, חמדן על ידי בורים הוא כל החוץ, עם כל זה מבלי לזכות בתוצאה הרצויה, וזורק כמות גדולה לרוח, הרצון ייעלם, מבלי להיראות. את צעצועי המין הטובים ביותר על עצתו של זוגות המשפחה, אשר שווה להסתכל.

התקנים לתיקון שותפים

קטגוריה זו כוללת אזיקים שונים, אזיקים, אזיקים, חבלים, scotchi. שמיעת את המילה האזיקים או האזיקים, אנשים רבים עולה על הדעת לא מציאותי תמונות: מגניב, מכוער, מכשירי ברזל רפה הובלת אסירים באולם או בריאות, שטיחים קטיפה של צבע ורוד בהיר או צבעים נמר.

בעיקר, באופן ספציפי, בצורה זו, הם הופכים לפני המקצועות של sitkoms. או באזיקים כלליים כמו בתמונות של המאה XIX. אל תמהר עם מסקנות וניתחלו לתפקידם המרגש בחיי הסקסים של זוג תוצרת בית.

אם מישהו מהצמד נראה את הרעיון להגביל את חופש הפעולה של אחר, זוהי האפשרות הטובה ביותר. מרגע הזמן, הגברות רוצה להרגיש איש פרוע אמיתי קרוב, אשר יכול להראות לא רק רגשות עדינים, אנרגטי, במקומות גסות.

אזיקים מתכת כבר לא בוערים כי הם נפגעים ולהשאיר עקבות על העור. אף אחד לא לצוד אחרי לילה מהיר כדי להבהיר אחרים, מאיפה על פרקי הידיים העקבות המקביל. לכן, כל הפריטים לתיקון עשויים חומרים רכים, אבל חזקים למדי. עד עצם היום הזה, חנויות מין מציעות אובייקטים מאובטחים של אובייקטים, הטוב ביותר מהם:

צמידים בצורה של השרוול עם טבעת עבור רצועה או קָרַבִּין

חלק עליון מתאים ל- Newbies. עם כל זה אין להם שום קשר עם הכלא. על מנת למנוע פגיעה בעור חיבה, כאמור, השתמש בחומרים רכים, בדרך כלל זה עור אמיתי של גבוה יותר נכסים. הם יכולים להתבצע בארוחת ערב ולגרום לסגנון, והוא עשוי להיות מעוטר באבני חן ותחרה, נותן להם תצוגה פתית, בתולה. טווח כל כך רחב, לא משנה איזה זוג, אפילו הכי מוגבל, יהיה deevae טַעַם.

אזיקים עם צווארון

כדי לעורר דגדגן שותף, לשונות שונות, פנינים, ספינינג מברשות ועוד. בפרט, עותקים עם השלט הרחוק הוכיחו שלט רחוק. לא יכול להיות מוסחת על ידי התהליך כדי לווסת את הכוח קצב גירוי.מתאים לזוגות שכבר היו להם ניסיון הכנסת חרירי ואלה שרוצים לחוות משהו ריצה.

אזיקים עם אזיקים

מַתְאִים עבור זוגות נמרצים, ובוודאי, להוסיף חדות של רגשות במהלך יחסי מין. היתרונות ערכת זו היא שזה לא שולל את הניידות של השותף ותאפשר לך לבחור יציבה נוחה, לאחר שקיבלה את ההנאה הגדולה ביותר עם כל זה. קיבוע קשה ראש המיטה בהקשר זה מאבד ברצינות.

שכרו חגורה עם מוסיף מיוחד עבור תיקון ידיים

על הגוף הנשי נראה סקסי מאוד defiantly. בְּדֶרֶך כְּלַל זהו חגורת עור עם חפתים יד סביב הקצוות מוכתמים עם קשתות, ריושקוב. עץ באזור הירך. המכשיר ידגיש שוב מיניות וצורות מעורר תיאבון של "סיכם".

על פי זוגות נשואים רבים קיבוע מרגש תואם. מרגיש חסר הגנה וענווה של הגברת כוחות אדם להרגיש את הבעלים האמיתי ואלפא זכר. וגברות ב רגע זה חווה גאות אמיתית של מין ונשיות.

טבעות וחרירים על הפין 2

זה סוג של אביזרים - עוזרים לא יונקש בשאלות של העדפות מיניות. מומלץ מאוד לזוגות כי מכל סיבות לא תמיד לא תמיד להגיע לשיא של הנאה. בעזרתם, אתה יכול לשנות את הגודל, אורך, ובמקרים מסוימים, צורה של הפין, מתן אורגזמה מובטחת שותף.

יש עותקים המסוגלים לעורר כמה אזורים ארוגניים, שיפור המין המצוין. כל המכשירים עשויים מאיכות גבוהה, חומרים hypoallergenic פשוט לשים על לפחות חבר מסוים ולא לשרטז בזכות טבעת נוספת עבור שק האשכים, כך שבתהליך שום דבר לא נופל ולא יהיה תקוע ברגע לא הולם.

סט של חרירי הארכה

בדרך כלל, הסט כולל שלושה מיתרי הרחבה של אורכים שונים - 2, 3, 5 ס"מ. הם די פשוט לשים על חבר והם קבועים בנוסף באזור שק האשכים. חרירי עשויים מחומרים למעשה בלתי נבדלים מן העור ונראה טבעי. אם אתה רוצה, אתה יכול למצוא את סט של צבע Ultramarine או חומצה צבעים, הצבע הוא לא כל כך חשוב.

בנוסף, כמה מכשיר אינטימי צועק יכול להפיל את כל מצב הרוח, ולכן עדיף לעשות בחירה לטובת טבעיות. ישנם חרירי מצולעים ומנגנון רטט משולב לאספקת ההנאה וההרחבה של יחסי מין.

עיבוי חרירי

אם נראה כי השותף ליצור קשר עם שותף לא מספיק חרירי כאלה הם די מתאים. הם ייתנו תחושה בלתי נשכחת של מלאות. את השיטה של ​​לשים אותו כמו בעת שימוש kondoms. כמו גם חרירי הארכה, יש לולאה עבור שק האשכים, כך לא "משוכנע ולא ירד". יש הגשמה, די לחזור על צורת חבר, ישנם מקרים שאינם סוגרים את הראש.

הבחירה של מה שמועדף שרידים עבור כל אחד. בממוצע, קוטר הגברי הגברי עולה ב -30%. זה יפה כדי לקבל את ההערכה הגדולה ביותר לשני הצדדים. לא לרדוף אחרי גודל, מכשיר גדול מאוד יהיה להעיר תחושה של אי נוחות חיתוך, אין שום דרך תואם אורגזמה. את הסיסמה "יותר, יותר טוב," לא יהיה מקום, אבל את המצוות של אמצע הזהב יהיה כמו אף פעם לא דרך אגב.

טבעת צמודת

לייעץ לזוגות המעוניינים להרחיב את המעשה המיני. הוא מניח הזין, נשמר בחוזקה, מונע את יצוא הדם, הנאה המקומית. לחומרת רגשות נוספת יכולה להיות מצוידת בהתקן רוטט. לְחַלֵק לא נשכח זיכרונות ולצאת לגבר הר הגעש אמיתי. הם מחובר באורך השרשרת שאינה זורחת תנועות, ברזל שרשראות שרשראות מסתכלים על הגוף הנשי מאוד מרגש. גם הם מתוחכם, כמו אזיקים, משלימים באופן מושלם את דמותו של פריטארקה שאיפתה. יש אפשרויות נועזות יותר, למשל עם קוצים מתכת, רק עבור לא יודע שובע לעזאזל.

חרירי חדירה כפולה

לאסו ורחמים.

על פי הפונקציות זהות טבעת הזיקפה, גם להשתמש כדי לשמור על הקמת גבר.

להגשים חלומות ילידים בישראל רק אם אתה מודל יפה מן הפדרציה הרוסית. העבודה בישראל צריכה להיות בפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל כדי להרוויח מ 5,200 דולר.

Tuckers נעשים, בשרוול הראשי, בהשאלה דובר חבר באזיקים. דרגת הסחיטה נמסרת ידנית. פְּלָצוּר יש לו ביצועים מפוארים יותר ונראה כמו כבל נעילה. לְעַצֵב מנורות עבור חבר הוא השונה ביותר: עם קוצים, לחצנים, מפתחות, פרוות, טבעות. ישנן אפשרויות סטנדרטיות, אבל אם הציד הוא משהו מיוחד תעשיית המין מציעה לאסו עם חבר Electrostimulation. תלוי ב הרצונות ניתן להשיג דחפים קלוריטיים או עקצוצים מעט בולט. עִקָרוֹן! לאחר יחסי מין לא ניתן לראות כדי להסיר את המכשיר הזה.

על פי סקר אנונימי, חצי נשים נשואות העדיפו טבעות זקפה. רבים הודו בכך רגשות שנרכשו בעת שימוש בטבעות הם שאין כמוהו עם כל מין לפעול בחייהם.

ויברטורים עבור שני

ידע זה יעריך את שני גברים ונשים חצי. ויברטור זוגי מייצג צורה בצורת U עם רוחני מובנית. הצורה הארגונומית של ויברטור מאפשרת לך לתקן בחוזקה על הגוף הנשי. קצה אחד ממוקם בנקודה G, השני על הדגדגן, עם כל זה יש גירוי כפול של חלקים ארוגניים של השותף ומיד הראש ובסיס של חבר שותף.

הליהוק אורגזמה מובטחת. ויברטורים עשויים מחומרים hypoallergenic כי למעשה לא שונים מן העור. למעשה, הם כולם עמיד למים, הם יכולים לשמש עבור jeads סקסי במים. בחירת ויברטור לשיתוף, כדאי לכוון את תשומת הלב לתכונות שסופקו:

שלט רחוק.

רצוי מאוד. כי זה יכול להיות התאמת כוח וכוח של רטט, בלי לשבור את התהליך עצמו. דגמים מסוימים יש יישומים מיוחדים בטלפון, עם כל זה ייתכן שיש תכנות אישי של מצב הפעולה התקנים.

רוסי לא פנס ופגם מידע הניח את המסקנה השגויה כי הליווי הוא למעשה משהו, מביש, נתון, מה לדממה. רק לעתים נדירות מי יודע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

לפי הצורך ומצדיק את יישום היישום הזה לא ברור, עם זאת קיימת, ובהתחשב בוויברטורים בשווי שלח תשומת לב אליו. אולי זה מה שצריך.

סוללה משולבת או ניתנת להחלפה.

עדיף להשתמש תחליף. לעולם לא תדע מתי גובר גל תשוקה, וכאן מתברר שוב, טעינה הסתיימה. חוץ מזה טען ויברטור עם סוללה משולבת בבית שבו יש ילדים, כי אקסטרים.

מספר וכוח מנועים.

בדרך כלל ל 3, רוטט ו פולט רעש כל אחת בדרכים שונות. לכן, לפני רכישת זה שווה לבדוק, לא זה באמת צעצוע מעצבן. אחרת, במקום אושר אוניברסלי, לקבל מפחיד מטריד, זמזום.

יש פונקציונלי ויברטורים. הם יכולים להיות מיושמים כמו טבעת זקפה, וכפזלט שק האשכים, וכעיסוי לפטמות ועוד.

Bdsm צעצועים 4

קיצור bdsm מציג כמה בטראנס קל, כמה מגניב בבית המקדש ולהביע את שארית שלילי. חסר רחמים, רישומי אלימות מלאים. זה מאוד לשווא ולא לצורך. בעזרת צעצועים BDSM מלהקה זו, אתה יכול לקבל לא נודע באופן בלתי צפוי. מתוך שורה זו של אביזרים אתה יכול להרים הן למתחילים וטעמים במשחקים סקסיים.

פסים עור

די נוכחות 1 של מכשיר כזה בארסנל כמו Heartbeat הוא במהירות, ומגלגל את גל התפוררות. מזג האוויר יכול להיות נפש לפתות, אבל אתה יכול אגרסיבי כפוף. מאסטרים עשויים מודרניים חומרים שאינם משאירים עקבות ואינם מזיקים לבריאות. אבל מטבע הדברים, כוח המכה צריך לספור, המטרה היא להעלות את השותף, ולא אדמה כמו מטאטא ליבנה באמבטיה או סאונה.

מלונות וערימות

מי לא אוהב כאב, אבל לא אכפת לי סטירה עדינה על התחת, סטירות מתאים. הם נראים כמו דש שטיח. עם כל זה, הסוף עשוי רך חומרים וסטירות יהיה עדין למדי ולמעשה כאבים. טיפים יכולים להיות שונים ביותר, בצורה של כפות הידיים, לבבות, יוצא דופן אֲרִיגָה.

מי אוהב חם, זה שווה לשלוח תשומת לב על ערימות. מקדשים בצורה של תחבושות או משקפיים מעדיפים יותר גבירות, בעוד קסדות נהדרות לגברים.אין גרביים בדוגמת והצטרפו לפיגורים יהיו שווים לאפקט המדהים משילוב של מתיחות ומסיכות. באופן טבעי, צעצועי מין הטוב ביותר עבור זוג שלך כולם בוחר את עצמו. לכל אחד יש חיית המחמד שלהם, המנצח עצמו. אבל זה לא צריך להישכח, צעצועי מין רק נקראים למלא ולשנות לעניינים, ואת הצבעים הקלוריטיים שותפים חייבים להוסיף את עצמם.ויקטוריה פומין

מסכות, prathue

המוצר מורכב ממספר רצועות המחוברות Timmer מן מחברים שונים לשים על בגדים, תחתונים או גוף עירום. זה יהיה שבץ בסיסי ביותר במין מתאים כמו עבור חבר 'ה עבור נשים.

מסכות ייתן מיסים מסתוריים ומסתוריים. ערימות שונות מ staps עם איכות כוח השפעה. אם שינה באה מחברת סטירה, אז הערימה בולטת, מחממת את העור של הנקניק, אבל עם כל זה לא להשאיר עקבות כואבים. עצות ערימות גם מְגוּוָן.מכשירים אלה הן תכונה עצמאית, וישמשו תוספת למראה.

https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%9f/

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

לרכוש צעצועי מין לזוג - רגע אחראי מאוד. אם אתה רוצה שכולם ילכו בצורה חלקה ובלי עודף, עדיף לקבל אביזרים מקטגוריית המחיר הממוצעת. מעדיפים יצרנים אירופיים - מוצרים סיניים אינם מפורסמים באיכות טובה. גם לא לקחת אביזרים מורכבים שאליו אתה עדיין לא מוכן. אני ממליץ להתחיל עם הצעצועים הרגילים ביותר, נעים באופן שווה יותר רב תכליתיים. וכמובן, זה נכון ביסודו לטפל בהם ולאחסן כדי למנוע בעיות בריאותיות.

Просмотров: 390 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar