06:56
איך לעשות יותר, לעבוד בעיסוי ארוטי

בסלון עיסוי ארוטי, בנות באמת לעשות הרבה הזדמנויות לזכות הרבה על כל לקוח. כדי להיות אינטליגנטי מיושם עם מיומנות "כיסאות נקבה", אתה יכול בקלות להירגע עם שירותים נוספים. יש צורך גם לארגן כראוי את הפעילות של העבודה על מנת לקבל יותר כסף במשך פחות שעות עבודה. שקול את כל הדקויות ואת הניואנסים בפירוט.

עיסוקים ארוטיים עובדים מתעלמים הפוך

כאשר מפתחים את לוח השנה, כל הבנות רוצה שהם יעברו בערב ועדיף בסופי שבוע. אנחנו חושבים לרגע עוד לקוחות. זה הגיוני, מאז הערב לאחר העבודה, נציגי מין כבדים נשלחים לפגוש הרפתקאות רגועות וארוטיות. עם זאת, אתה לא צריך להתעלם מארוחת צהריים. אם אתה גר בעיר גדולה, שם החיים החיים החיים וארגונים שונים, זה אומר כי עובדי המשרד לא צריך להיות מספיק. כאשר הסלון ממוקם במרכז, המעסה לא יכול לפגוע בביקור, אשר החליט להירגע במהירות במהלך הפסקת הצהריים. ואת פיזור הזמן הוא די גדול, בערך 12 עד 15, שכן לכל ארגון יש לוח זמנים משלה. במקביל, תוכנית expell הוא רק 20-30% זול יותר מאשר מושב בפני עצמו, אבל באותו זמן, זה לא לוקח לא יותר מחצי שעה, בעוד עיסוי הרגיל לוקח 60-90 דקות. אז, ב 2-3 שעות, ילדה יכולה לשרת כמה אורחים ולהשיג הרבה יותר כסף.

בעת בחירת לוח זמנים עבודה, באיזו שעה זה יותר חסכוני לעבוד. הכל תלוי בעיר והיכן נמצא הסלון.

צריך לעקוב אחר הזמן

לעולם אל תעכב את זרימת העבודה. צריך לדבוק בתקנות ולסיים את הפגישה בזמן. אם התוכנית נמשכת 1.5 שעות, ואז אחרי 90 דקות, האורח חייב כבר לעזוב את החדר שלך, ולא רק לקום מן הספה וללכת למקלחת. במשך 15 עד 20 דקות נוספות, אף אחד לא ישלם בשבילך ולשינוי, זה יכול לקחת כמה שעות, שהוא עוד תוכנית בזכות עצמו או בזמן שאתה יכול להשקיע בחופשה.

לשוחח עם הלקוח יותר מהרגיל, אתה יכול להתעלם הגעתו של אורח חדש, כלומר זה לא יבחר בך, אשר יביא לאובדן של רווחים. מזג האוויר הוא כסף ולא צריך להיות נבוך. נערות ליווי במרכז

קידום שירותים נוספים - שומר של רווחים גדולים

על כמה תוכניות, לא להרוויח הרבה, הם מיוחדים המאפשרים לעדיות להגדיל באופן משמעותי את ההכנסה חלופית שלהם. שירותים שונים מסופקים בכל חדר מגורים: אלה משקאות עם פינוקים ונרגילות ומניפולציות מתובלות שונות עם הגוף. עבור תשלום נוסף, האורחים הם הרבה יותר נגיש מאשר מחיר רגיל.

המשימה של המעסה היא להראות לאורח שהוא יכול לקבל אם הוא לבש קצת. כאן אתה חייב להיות מסוגל לבצע את "חברת הפרסום". בזה מסייע בהפגנה של הגוף בפרנק הודעות, נאומים מתוקים ו "demomlant" קטן של מה שאדם יכול לספור אם הוא ישלם תוספת. לא משנה את הראייה ואת כישורי השיווק הם מאוד הכרחי לבנות, כי ללא קידום של רווחים נוספים, אם כי זה בסדר, אבל לא כל כך גדול שאני רוצה.

אל תפחד לדבר על עצה

ההמונים גם הניחו את קצה. לקוחות יכולים להשאיר אותם לשיחה נחמדה או כהודעת עבודה עבור העבודה באופן מושלם. כמה גברים מפגינים אפוא את אהדתם ואת כוונותיהם רציניות, נותן את ההבנה של לקוחות קבועים.

כמו שאומרים, "יהירות - אושר שני", במהלך תהליך ההפעלה, אתה יכול לציין את הלקוח שאתה תהיה מאושר אם הודה לך על גישה בודדת ומאמצים. כדי לעשות זאת, אתה יכול אפילו להזיק לנציג של סקס חזק, כך שהוא לא מרגיש שהוא מבלה פסולת שטף.

לקוחות מסוימים הופכים להמונים ולשדר אותם עם מתנות ופרחים. מחוות אלה הם בהחלט נעים, יש גם יתרון חומר מסוים. אם אתה רוצה לנצח קצת יותר על שאר הבנות, אתה לא צריך להזניח עצה אלה יקר. שום דבר טבעי לא צריך לעשות, יש צורך רק לטפל לקוחות בזהירות יותר באחריות.

Просмотров: 516 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar