03:12
5 מועצות מפורטות כיצד לבצע "מספריים" תנוחה

מה נפוץ בין שולחן הלילה למיטה? מספריים. הזזה לוקרים לשרת כדי לאחסן מספריים שנוצרו עבור תספורות ולשפר את המראה בשל בדיקות לא סטנדרטיות, והמיטה מספקת את היכולת להשתנות חיים סקסי בעזרת תנוחות אקסלדות ואוהרות בפזיזות תחת הכותרת "מספריים".

התוכן של המאמר

1 טיפים לשיפור המסורתית "מספריים"

בעוד שאנשים רבים רואים את התוכן losbian תחת שיקול רק, זה אכן אפילו יותר רחב וכל אפשרי מיקום סקסי. "במילים פשוטות, סקס במספריים" - יחסי מין מדהימים, המכילים חיכוך של איברי המין, "- מסביר את המומחה בתחנועות הסקסיות של קארלי סלואן, מייסד המותג דילדו או דילדון.

טיפים לשיפור היציבה המסורתית "מספריים" אני

"מבחינה היסטורית, היו" מספריים "הם תנוחה מועדפת של זוגות לסבית," המשקף סלואן. מילת המפתח היא "מבחינה היסטורית", שכן עכשיו עמדה זו פופולארית מאוד נציגים הטרוסקסואלים של החברה. וכדי לעשות את זה אפילו יותר מסקרן, אטרקטיבי ומרגש, אנו חולקים איתך 5 עצות על שיפורו.

סיכה - החבר הכי טוב שלך

למרות העובדה כי הנרתיק של הגברת באופן טבעי מייצרת הרבה חומר סיכה במהלך יחסי מין, יש צורך לציין דבר אחד: הוא יוצר בערוצים פנימיים במיוחד, ולא הפות (חלק חיצוני של איברי הנשים). מאז הפות במהלך הקרבה האינטימית לשותף הוא חווה חלק ענק של החיכוך, לעתים קרובות נציג רצפה יפה עם גירוי ורגשות רבים אחרים של Intertpete לאחר סוף התהליך.

"החלטה פשוטה להימנע מכאב סביר - הוסף קצת שנרכש בחנות סיכה מיוחדת לספוגים סקסי. הוא לא רק לעזור לאי-המין קל יותר להחליק אחד את השני, ויחזק רגשות נעימים, "הערות סלואנו. נערות ליווי בחיפה

"הסביבה" שלך הוא החבר הכי קרוב שלך

"אל תפחד להשתמש בסביבתך, כך שבתוך הזווית הנכונה כדי למקם את הגוף," מבהיר קארלי. המיטה היא ראש המיטה? בתוקף לתפוס אותו עם הידיים שלך.

שירותי ליווי בישראל מושלמים. לעתים קרובות, לקוחות מוצלחים צעירים אשר בוערים משאלות להסתכל על החגיגה, לטפל ישירות עם אישה בהירה. הכנסה זו די די, ולאחר מכן כדי לספק באופן מלא באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

גם אם החיים אינטימיים מלאים אוראלי ומטרת "כיף", כל זה יכול להטריד במהירות, אם לא לשלם בדיקות זמן ושפע. מהווים "מספריים", בתורו, מתאים לשותפים לפחות איזה סוג של מורכבות והכשרה גופנית. בפעם הראשונה, כמובן, יצטרך לעשות כמה מאמצים, כך שהרגשות הביאו את ההנאה המקסימלית, אבל התוצאה שווה!

תנוחה - אתגר לסיבולת שלך

לפני שתנסה את כל הדקויות של "מספריים" מרהיב ", מחממים את הגוף שלך אימון קל. "מתיחה או לא משנה איזה עומס אחר על הרגליים יעזור להפוך את האור של אור ונוח בביצוע", מבהיר קארלי. "אתה יכול גם לרוץ פחדן, לעשות כמה התקפות או לעשות מתיחה צפרדע".

בהתבסס על אמונתם של עלויות אנרגיה וסיבולת, "מספריים" במציאות מבלים הרבה כוח. "ברגע שאתה לוקח את המיקום הראשוני, אתה רוצה לזוז למעלה ולמטה אחד נגד השני, לגעת הלוח לחבר. תנועה זו מבקשת מאמץ עצום מן הישבן שלך, quadriceps וטנונים popliteal.

אם אתה מתעייף באמצע הדרך, שאל את השותף על הפוגה אור ולשתף את הזמן של רוך רגיל - נשיקות, חיבוקים, אוננות משותפת או ליטוף אוראלי. איך להרגיש שהם מוכנים להמשיך, לחזור על גבר.

חדירה אינה מסוימת: משחקים עם ויברטור

איזו יציבה סקסית לא תהיה מקסימה בפזיזות לאחר הוספת רטט? עצה - לא. "מוסיפים מעט תנודות בין גופך לתחושות נוספות", ממליץ סטיוארט. היא גם מייעצת להכיר את המוצרים תחת הכותרת We-Vibe, שהוא ויברטור לביש לזוגות, המאפשר לשותף אחד לחוות גירוי פנימי וחיצוני, והשני הוא חיצוני.

אפשרות נוספת היא ויברטור עבור פאלם לה פוינט, שתוכננה ארגונומית על ידי מקאר כזה, להתכופף סביב הפות.

החדירה אינה מסוימת: צעצועי מין

צעצועי מין - מרובים ופנטסטי. הגבלת חבר חבר של ויברטורים הוא בהחלט לא שווה! "הכל באזור האגן הוא מחובר, ולכן, מילוי הנרתיק או חור אחורי הוא לא צעצוע רוטט (אחורי צעד, אחורי- inget או כדורים בנרתיק), יכול לשפר את ההרגשה כמה פעמים!-. סלואן מייעץ לשימוש בתקרא סנבול אחד או של כדורים של קגל מ חרוזים נואר, אשר נעו עם כל דחיפה, מגרה את העצבים לאורך הקירות הפנימיים של התעלה.

במציאות, מספר עצום של זוגות מוגבלים במין עם כמה תנוחות נוחות. קיים יחסי מין על ספה? השתמש בגבו או במרפקים כמנוף.

בישראל, אין מקום לפגיעה קדומה, בעוד אנו מדברים על עבודה בסוכנות ליווי. הגברים המקומיים בעלי הנורמות הרוחניות הגבוהות ביותר. כל אחד מודע לכך כיום Eskzhnitsa פשוט מלווה את הלקוח באירוע, תומך מדבר וליווי אישה בכיתה VIP ישמש אינדיקטור למעמד.

המיטה מכוסה כריות? להירשם על המרפקים שלהם לשים אחד לכרוע על נוחות אישית.לנוחות, אתה יכול גם להזמין את המוצרים המתאימים בחנות המקוונת, אשר פותחת את תשומת הלב של משתמשים ברשת האינטרנט. מוצרי מין שונים. שם תוכלו למצוא לא רק ראוי לצעצועים תשומת לב, וכריות מיוחדות שנועדו לשפר ולפשט את הפעילות המינית.

Просмотров: 113 | Добавил: kaylinco8ca | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar